JEG KOMMER TIL Å FLYTTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har ikke ord for hvor fantastisk det føles å være på ferie. Jeg er så lykkelig i sjelen, det er helt vilt hvor stor forskjell jeg merker på meg selv når jeg er bortreist fra “lille” Norge der hverdagen alltid er den samme. Dagene her flyr avgårde, og vi har storkost oss fra morgen til kveld. De dagene jeg liker best er de vi tilbringer ved bassenget eller på en beach club med deilige cocktails, solen som steker på kroppen, lounge musikk.. AHHH. Elsker det! Jeg vil så gjerne leve sånn her hver dag. Det å slippe å fryse i det man går utfor døren. Det å kunne sprade rundt i bikini hver dag. Det å kunne kjenne på varm dag inn og dag ut. Det å være omringet av palmetrær. Er jeg den eneste som kjenner på sommerfuglene i magen når jeg ser palmer? Det gir meg en helt spesiell lykkefølelse i kroppen. Snakk om å bli glad for noe så lite, haha. Jeg har alltid sagt det; jeg kommer ikke til å bo i Norge for resten av livet. Jeg kjenner meg selv, det er bare snakk om tid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

86 kommentarer

Siste innlegg