DINNER DATE

annonse ⎟ lenker nelly

DINNER DATE

Buddha Bar er et must når man er i utlandet, ass! Det er seriøst en av de beste restaurantene jeg vet om. Nå har jeg riktignok bare spist der i Dubai, men Newa har testet det andre steder også, og det skal være like bra der også. Buddha Bar er jo en restaurant og bar som de aller fleste har hørt om, det er veldig kjent worldwide. Jeg spiste her første gangen jeg var i Dubai, i oktober i fjor når jeg var her sammen med Rebecka. Da spiste jeg bare noe så kjedelig som stekt ris, men drinker drakk jeg mange av haha. I dag derimot testet jeg meg på masse forskjellig! Newa også. Vi gjorde den latterlige tabben at man bestiller både masse mat til forrett men også en stor hovedrett. Dere kan jo tenke dere frem til hvordan det endte selv, haha. Jeg blir alltid utrolig flau når det er masse mat igjen på tallerkenen min når vi skal betale, men jeg hadde ikke sjanse å slakte hovedretten etter at jeg ble litt vel ivrig med forretten. Sånn går det når man drar på middag sultnere enn en gorilla, ikke sant… Lesson learned! Hit anbefaler jeg dere i hvert fall å booke bord en dag i løpet av ferien. 🍸

Sjekk så fett lokalet er! Det er enormt svært, og dessuten er det så vanvittig høyt under taket. Elsker når det er slik, jeg! Det føles så mektig.

Buddha himself, så klart.

Edamame beans er det beste jeg vet for tiden. Med masse havsalt, så klart. Sunt og godt!

Her ser dere våres tre forretter. Sushi, stekt ris og bønner. Yes da!

Hovedretten min. Jeg husker dessverre ikke hva retten heter, men det var noe biff greier i barbeque lignende saus. Det var helt nydelig!

Newa gikk for kylling satay!

Fine, fine jenta mi!! <3

Newas outfit for vår middagsdate. Se så babe hun er! 😍

Min outfit!

BODY HER ⎟ HEELS HER (verdens beste hæler, jeg kan gå i de i flere timer uten å få vonde føtter) ⎟ LIGNENDE SKJØRT HER ⎟ VESKE GUCCI

9 kommentarer
    1. Den maten så veldig god ut:D blir skikkelig misunnelig på dere. Er moro å se bilder fra turen deres. Håper dere koser dere masse:D

    2. Wow! Hovedretten du hadde ser sinnsykt god ut. Misunner deg der haha. Gøy å følge med på denne bloggen, og deg som blogger. Du oppdaterer ofte og det gjør det veldig gøy som leser😃

    3. Så fint å se at dere koser dere på ferie!<3 masse fine bilder og wooow sååå smashing dere ser ut all the time! <3 gleder meg masse til å se vloggene!! Ha en fortsatt amazing ferie!
      Klem

    4. Newa er bare nydelig! Har hun blogg også? Fortell gjerne om datene deres ♥️ Med gutta altså 😊

    5. Hvordan er prisnivået der?
      Ca hvor mye koster en hovedrett? Fant det ikke på nettsiden deres.
      Jeg skal der første uken i november 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg