RABATTKODE PÅ NELLY

annonse nelly

Denne onsdagskvelden kunne jo ikke blitt bedre enn dette. Nå har nemlig Nelly en kampanje på gang der dere får 20% rabatt på ALT fra NLY Trend. De har så utrolig mye fint at jeg dåner. Så og si alle klærne mine er derfra, for å være ærlig. Jeg måtte så klart tipse dere om rabattkoden så fort jeg så den, som vanlig. Jeg vet at dere setter like stor pris på litt avslag på Nelly som det jeg gjør. Hehe! Jeg har satt sammen to kollasjer med favoritt plaggene mine fra NLY Trend. Det morsomme er at jeg har så og si alt… Heh. Sånn er det når man elsker Nelly sine klær. Koden varer forresten frem til 14/9, klokken 15:00.

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «48H» I KASSEN! ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

___

HAPPY SHOPPING, BABES!

13 kommentarer
    1. Den jakka du har på deg på mystorien din som du nylig la ut var kjempefin på deg! Det er den hvite, litt fluffye jeg snakker om. Hvor har du kjøpt den?❤️

    2. Hei! Håper du har kost deg i Dubai. Har en liten kommentar til snapchaten din. Du har en tendens til å informere om et innlegg flere ganger, og også dagen etterpå. Synes kanskje det blir litt i meste laget når du informerer om ett og samme innlegg tre ganger over flere dager. Dette er virkelig ikke ment som kritikk, bare en konstruktiv tilbakemelding!
      Håper du har en fin dag og lader godt opp til helgen😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg