I DAG VAR JEG PÅ VISNING

annonse ⎟ sponset middag

Heiii babes! Hvilken fantastisk fredag jeg har hatt. Dagen startet med litt jobb på mac-en, før jeg gjorde meg klar til dagens visning. Jeg hadde med meg søsteren min, kusina mi og mamma, noe jeg syntes var veldig betryggende. Jeg trenger støtten de gir meg, og ikke minst ærligheten. Hva de synes er også viktig for meg. Etter visningen ble vi spandert middag på av restauranten Jacob Aall, det var så sjukt hyggelig! Maten var enormt god, så hit anbefaler jeg dere absolutt å ta turen. Jeg føler jeg kommer med ganske mange gode restauranttips her i Oslo den siste tiden. Jeg har endelig kommet meg videre fra Fridays, skjønner dere. Haha!! Det var jammen på tide at jeg gikk lei av maten der. Jeg har spist på flere forskjellige restauranter de siste månedene enn det jeg har gjort de to siste årene her i Oslo. Bedre sent enn aldri, får vi vel si… 

Jeg elsker Creme Brulée. Det er så godt!

Golnaz gikk for en sunn lunsj: cæsar salat!

Mamma gikk for Fish & Chips!

Jasmine gikk for en burger!

Finingen min! <3

Mamsi. <3 Jasmine ville ikke bli fotografert, som vanlig.. Hehe!

16 kommentarer

Siste innlegg