NY REISE BOOKET TIL …

Er det ikke typisk meg? Jeg rakk ikke en gang å komme hjem fra Dubai reisen, før en ny ferie var booket. Jeg klager dog ikke, for reising er som dere kanskje har forstått by now noe av det jeg elsker mest i hele verden. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg hadde gjort om jeg ikke hadde hatt muligheten til å reise såpass mye som det jeg gjør. Det betyr enormt mye for meg. Uansett! Fineste Sofie og jeg har jo pratet om en ny LA-tur helt siden vi kom hjem fra vår forrige, og endelig har vi fått fingen ut og bestilt reisen. Vi reiser i slutten av Oktober, slik at vi får opplevd det å feire Halloween der. Det tror jeg kommer til å bli en opplevelse for livet! Det skal bli så gøy å reise til favoritt stedet mitt! Jeg har aldri følt meg så tilpass noen andre steder som det jeg gjorde i Los Angeles. Jeg følte meg så “normal” der, så akseptert, om det gir noe mening? Jeg følte meg ikke unormal der, slik som jeg kan gjøre her i Norge til tider. Jeg vet ikke, det føles bare som at menneskene der aksepterer deg akkurat slik du selv ønsker å være. 

Jeg gleder meg dødsmye til en ny ferie med Sofie, og ikke minst til å bli gjenforent med verdens godeste Nina igjen. Vi alle jentene hadde det så utrolig gøy forrige gang, og jeg er hundre prosent sikker på at denne reisen kommer til å toppe den andre. Jeg er tross alt singel denne gangen, hehhhh. Jeg var nok litt kjedelig sist, noe jeg har en tendens til å bli når jeg er i et forhold. “Get ready for Isabel 2.0”, sa jeg til Nina for noen dager siden. Trenger jeg si noe mer? Haha!

Jeg må bare få si hvor takknemlig jeg er for å ha en så god venninne som også driver med det samme som meg. Vi bloggere er jo så vanvittig heldige som har den hverdagen som vi har, som gjør det veldig enkelt å kunne dra på spontane reiser og oppleve ting sammen typ når som helst. Sofie er den venninnen jeg har ønsket meg siden dagen jeg begynte å leve godt av bloggen. Jeg savnet det å ha en ordentlig god og nær blogger-bestie som jeg kunne være crazy med. Takk for at du er like spontan og gal i huet som meg, Sofie. Min evige reisepartner som jeg vil oppleve utallige land sammen med. U the bezzzzt! I love you 💕

DETTE BLIR GØØØY! Nedtellingen har så klart allerede startet, og jeg har dessuten kommet i gang med planlegging av outfits. Yes!! Jeg er klar, skjønner dere. ⚡️✈️👯

20 kommentarer
    1. Se hvor jeg bryr meg hvor du reiser. Om du hadde booket en reise til stavanger eller yil helvete hadde jeg ikke bryfd meg noe særlig

    2. Hei, vill bare anbefale deg Miami og! Har vært i både LA og Miami tidligere, å eg syns Miami va bedre enn La, så anbefale deg virkelig til å dra der.)

    3. Vet du hva som skader miljøet nesten mest? CO2 utslipp. Vet du hvor CO2 utslippet kommer mest fra? Fly

    4. Hellu! Vurderer veldig å ta laser hårfjerning og lurer på om du vet hva som er best av IPL og diode? Hvilken var det du tok?
      Takk på forhånd!

    5. Det var jo ikke noe nytt at dere skulle dit ilag i oktober ! Du spørre jo om klær til halloween for litt siden også. Du får d til å virke så spontant, men det var jo ikke denne turen

    6. Kos deg masse!🧡 den hvite joggebuksen som du viste på snapchat, hvor kjøpte du den? Og har du noen tips til noen fine joggebukser som man kan gå med på skolen som 13 åring?❤️

    7. Dere MÅ dra på Universal Studios under horror night! Jeg gjorde det i fjord på selveste Halloween og det er den beste Halloween jeg noensinne har hatt! Så skummelt, men så gøy!
      Tror ikke de bare har det på selve dagen, men hver dag i en mnds tid dersom dere tenker dere på party i stedet 🙂

    8. Åå e blir så misunnelig! E har så lyst til å reise dit selv, har vært en drøm i 10år! Men verken samboeren eller venninner har råd eller tid..men krysser fingrene for at drømmen blir oppfylt innen 20 år:) får bare håpe været roer seg etter alle stormene og orkanene da

    9. Ref siste Snap. Sjukeste destinasjonen? Du har vært i LA før. Og dette er gammelt innlegg. Step up your game Honey 🙂

    10. Hei 🙂 jeg drar ganske mye ned til California og LA selv, derfor har jeg lyst til å tipse deg om et par par kule steder som også gjør seg veldig bra på bilder 🙂
      https://catchrestaurants.com/catchla/
      Og en vegetar/vegan restaurant i Venice som heter The Butchers daughter ☺️
      Ikke minst Rosé Garden på Beverly Wilshire på Rodeo Drive.
      Og Lisa vandrerpump sin nye bar TomTom
      Kos deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg