TANKER

annonse ⎟ lenker nelly

GENSER HER ⎟ JEANS HER

💭Jeg gleder meg så ubeskrivelig mye til LA-turen nå at jeg holder på å sprenge. Jeg lengter sånn etter å spise frokost på Egg Slut, shoppe i Rodeo Drive, feste på 1 Oak, kose meg med jentene, hike i Running Canyon, gå på Sephora (hehe), dra på sjuke afterparty og bare leve lifeee. Kan det bli avreise snart? Please?

💭Det er så mye som skjer i livet mitt akkurat nå som gjør det vanvittig vanskelig for meg å sovne på nettene. Jeg går i seng rundt 23-24, men likevel har jeg ikke sjanse å sovne før rundt 03-04. Det er døds irriterende. Du vet når tankene bar spinner, uansett hvor trøtt du egentlig er? Argh. Det er umulig å stenge av, til tross for at jeg prøver hardt. I dag sovnet jeg liksom midt på dagen, ettersom jeg var så sjukt trøtt etter en natt med altfor lite søvn. Det er veldig uvant til meg å være, jeg sover aldri på dagen, ei heller har jeg behov for powernaps. Vi får håpe at dette går over snart, for jeg holder på å bli gal.

💭Jeg driver å ser på Kim Kardashian og Kanye’s forlovelse om og om igjen. Det er såååå fint!! Tenk å få seg en mann som Kanye, dere? En som legger SÅ mye energi og tid i å planlegge verdens fineste forlovelse der han nøye har gjennomtenkt hver minste detalj? For ikke å snakke om at han til og med har passet på å samle alle familiemedlemmer og vennene deres. Jeg blir helt tårevåt hver gang jeg ser den. Det er så nydelig! Jeg vil også finne meg en så omtenksom, romantisk og god mann i fremtiden. Jeg mener, han behøver ikke å leie en helt stadion og fly x antall mennesker til et helt annet land i en privat jet, men dere skjønner tegninga. Hehe!

💭Det gleder meg at høsten har meldt sin ankomst. Jeg går kledd i tjukke, varme strikkegensere hele tiden! Finnes det noe bedre? Det er seriøst noe jeg ser frem i mot hvert eneste år, haha. Jeg har en spesiell kjærlighet for varme, strikkagensere. 

💭Jeg er uendelig glad for at jeg delte dette innlegget. Jeg var veldig redd i forkant, for jeg visste ikke hvordan det ville oppfattes av dere som leste det. Jeg har jo ingen kjærlighetssorg, men jeg savner bare det å ha en person der. Heldigvis var det mange av dere som kunne relatere til følelsene mine, og det var veldig godt å lese for meg. Det er jo slike tanker man kanskje ikke vil dele med andre, inkludert meg, men jeg tror likevel at det er ganske normalt å føle det slik. Takk for at dere delte deres tanker og erfaringer med meg. Det betyr mer enn dere tror! 💕

💭Jeg har fått skikkelig troen på meg selv i det siste. Mye mer enn før. Jeg tror at vi alle kan tvile på oss selv fra tid til annen, spesielt i dagens samfunn der det forventes så mye av oss til tider. Jeg kan føle ekstremt mye på det presset, og det kan føre til at jeg noen ganger føler meg totalt mislykket og udugelig. Men vet dere? I det siste har jeg fått opp selvtilliten noen hakk, og det kommer faktisk av mestringsfølelsen jeg kjenner på om dagen. Det er så utrolig godt å føle seg bra! Et tips jeg har å komme med når det kommer til å få bedre selvtillit er å notere 10-15 ting du er fornøyd med ved seg selv. Plutselig får du det litt i perspektiv, og du får frem dine gode sider ved å fokusere på de. Det har hjulpet meg masse i perioder. Det høres kanskje litt teit ut, men for meg funket det.

22 kommentarer
    1. Er det ikke du som lever for sommeren? Vil gå i bikini året rundt? Trodde du hata høst og vinter jeg. Norge generelt siden vi har forskjellige årstider.

    2. Så deg på Oslo City i dag! Like fin i virkeligheten som på bloggen ❤️ Men jeg turte ikke gå bort 🙈

    3. Du fortjener så mye i denne verden!❤️ Du er den beste bloggeren av alle bloggerne. «You shine girl» Du gir meg så mye hjelp med den bloggen din at det ikke er en måte på!😍 Du STRÅLER Isabell, du fortjener å opnnå godet ting i livet!❤️

    4. Liker at du sier at du går i strikkegensere hele tiden, men typ ikke sett noe av det på blogg eller snap.

    5. Hvorfor legger du bilder av deg lettkledd og tynn nesten hele tiden? Du har jo hatt anoreksi du burde hvite hvor mye et bilde kan påvirke noen som er syke??! Du kan legge ut hva du vil men du burde sette noen grenser!

    6. Synes direkte synd på deg. Makan til narsissisme.
      Ser du noen gang nyheter, leser du noe? Har du noen gang engasjert deg for noe i samfunnet som ikke bare angår deg selv?
      Livet må være fryktelig lett når ens eneste bekymring er hvordan sminken sitter …
      Ps!
      Vurdert å få deg en respektabel jobb?

    7. Skjønner dette er et vanskelig spm, men føler det gir oss lesere så mye mer forståelse for hvordan akkurat du har blitt til deg med tanke på bakgrunnen din. Føler temaet om barnevern er sårt og tabu, men er så sykt viktig å snakke om! Kunne du skrevet et innlegg om akkuratt dette sårbare temaet?

    8. nå finnes det så mange nye og nydelige bilder av deg som du kunne brukt til en annen header <3 en som ser itt mer eksklusiv ut i og med at du er norges største og beste blogger. apropo; elsker bloggen din, den er så variert og gøy! Stå på fine Isabel

    9. Du er så heldig som har mulighet til å reise så mye! Jeg skulle så gjerne vært i LA, og shoppet div på sephora som er umulig å få tak i her hjemme 😩 Det er så mye jeg har ønsket meg derifra lenge! Kanskje du kan kjøpe med for meg? 🙈😇 hehe neida! uansett, kos deg masse fining 💞

    10. Haha, Kanye er en person med psykiske lidelser og obsessive tendenser, men ja… Ser poenget ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg