ENDELIG ER DEN MIN

MY NEW BABY

I dag fikk jeg den nye iPhonen! Jeg hadde knapt fått med meg at Apple hadde lansert en ny versjon, det er jo ikke lenge siden iPhone X kom ut? Eller så er det kanskje bare jeg som føler at tiden har gått ekstremt fort. Ikke vet jeg! iPhone XS Max er i hvert fall kommet ut, og nå er den min! Hver bidige gang det kommer en ny ut på markedet, faller jeg for fristelsen på sekundet. Gudene må vite hvor mye Apple tjener i året ass, for jeg tviler sterkt på at jeg er den eneste som alltid kjøper det nyeste som lanseres. Smarte mennesker, det skal de ha! Jeg er usikker på hva forskjellen er på denne nye i forhold til x-en, annet enn at den er større, innholdet skal være litt annerledes samt at kameraet skal være en aning bedre. Fortell meg gjerne om dere vet mer om det enn hva jeg gjør.

Se så fin den er!! Jeg valgte den i gull, så klart. Det synes jeg er finest!

34 kommentarer
    1. Okey du kjøpte iPhonen bare fordi den Er ny? Lever du for status eller? Må jo være slitsomt å ha det slik da ouf

    2. Jeg fikk også min i dag😍Går aldri tilbake til liten skjerm😂Har samme farge som deg! Elsker den store skjermen, sykt behagelig😊

    3. Skjønner virkelig ikke poenget, hvorfor bruke 15000 på en telefon når forskjellen fra forrige modell er så liten? Sånn tjener Apple penger, de lurer folk trill i rundt

    4. Du har ikke vurdert å kjøpe Telenor swapavtale da? Da slipper du å kjøpe telefon for full pris en gang i året, og heller betale halv pris en gang i året!
      IPhone XS og XS Max har en nyere chip i seg noe som gjør at batterilevetiden skal være litt lenger, også har de gått opp til ip68 sertifisering i fra ip67(dette betyr at vanntettheten er mye bedre, kan ha den med i vannet ..)
      Ellers er det litt småjusteringer i blant annet kameraet som du sier, størrelsen og litt til

    5. Lekker! 🙂 Jeg sverger selv til Samsung, men vurderer å “bytte side” når min er klar for å skiftes ut. Har dog hørt at det ikke er noe poeng i å kjøpe iPhone med mindre man har Mac å synkronisere den med, uten at jeg helt har forstått greia, haha.

    6. Jepp. De tjener penger på mindre smarte folk som må handle hver gang noe nytt lanseres. Mon tro hvem det er?

    7. Fin mobil, men unødvendig å kjøpe ny hver gang ettersom de ikke forandrer seg mye. Den største endringen var fra iphone 5 til 6 føler jeg. Da ble iphone noe helt annet. etter det har det egentlig vært mye av det samme
      Jævelungene

    8. Jeg har den også og er kjempefornøyd med den så langt! Andre har fortalt meg at den er hakket raskere enn X og selve kvaliteten er bedre 🙂

    9. Skam, tenk over forbruket ditt, hva tenker du om at du forrurenser jordkloden med ditt forbruk, det er ikke en dag uten at du har kjøpt deg en ny ting!

    10. Den er så utrolig fin, har en helt lik en! Satt klar til å forhåndsbestille, og fikk den på fredag😻

    11. Ikke store forskjellen mellom x og xs, hvertfall ikke som man vil merke altfor mye. Men den er oppgradert på de fleste områder når d kommer til innmaten; mer vanntett, raskere prosessor, bedre kamera o.l
      Ellers har den fått dual sim, tror jeg det heter. Du kan ha to simkort altså; en jobbtelefon og fritidstelefon i ett

    12. Hei, kjente deg nesten ikke igjen når du kom inn på telenor butikken haha. Men du virka så mye mer genuint enn hva jeg trodde da jeg så deg på tv og da du stod ved siden av meg. Jeg er også en sånn «misbruker», men det er nå første gangen at jeg har kjøpt den nyeste versjonen 🤙🏻🙅🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg