NEW IN + NELLY RABATTKODE

annonse

Hei fininger! Nå kikker jeg innom ganske sent, for fy søren så hektisk jeg har hatt det i dag. Jeg har rett og slett ikke rukket å blogge før nå. Håper det går bra! 💕Jeg la ut på story her om dagen at jeg nettshoppet litt, og da klikket jeg ikke bare hjem klær til LA-turen, men også nå til de kalde høstdagene her hjemme. Jeg merker veldig godt at jeg ikke eier så veldig varme klær akkurat, så gensere og spesielt høstjakker trengs. Jeg tenkte å vise dere hva jeg klikket hjem, da jeg vet at dere pleier å like det. Og dere? Nelly har også en rabattkode på gang akkurat nå som gir 20% rabatt på ALT fra NLY Trend, som jeg så klart også må tipse dere om. Den varer frem til 27/9, kl 15:00.

💰KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «TRENDY» I KASSEN FOR Å FÅ 20% RABATT 💰

1. HER ⎟ 2. HER (disse er super like Balenciagaene!) ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

12 kommentarer
    1. Får bare opp den buksa på bilde 1 når jeg trykker på 2, vil se de skoene som ligna på dine jævlig fete sko😁

    2. Hei❤️ Hvordan er størlsene hos Nelly? Er de store eller små i størrelsen? Er det sånn at man må betale for å sende tilbake hvis det er feil størrelse? Takk for svar❤️ PS: ser opp til deg, du er en rå kvinne❤️

    3. Hei Isabel! ❤️
      For typ en måned eller 2 siden, la du ut en dessert på Snapchat og instastory som tok helt av, hvooooor var dette? Jeg vet i Oslo, men hvilken spiseplass? Det så utrolig godt ut!! PS: syns du blogger braaa fortiden og stråler. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg