JEG LEVER I LYKKERUS

annonse ⎟  nelly & kasja

JEANS HER ⎟ GENSER NORR ⎟ BOOTS LOUIS VUITTON ⎟ JAKKE IDA SJÖSTEDT ⎟ SOLBRILLER CÈLINE HER

ÅHHH jeg er så forbanna lykkelig om dagen at jeg holder på å sprenge! Jeg føler at jeg lever i et lykkerus, sånn helt seriøst. Det føles fryktelig godt at alt går på skinner om dagen, og ikke minst at jeg har det bedre med meg selv enn noensinne. Den følelsen er ubeskrivelig god! Når det er sagt: er jeg den eneste som alltid er redd for at det skal skje noe forferdelig så fort saker og ting nesten er for godt til å være sant? Slik har jeg det nå. Det er dumt å tenke slik, jeg må jo bare nyte at alt går kjempe bra og ikke drive å bekymre meg for at noe skal gå galt. Det er jo helt idiotisk når jeg tenker meg om. 

Dagen i dag startet hos legen, før jeg dro videre på møte, for å så dra videre på dagens andre møte. Etter det var jeg på vippetime hos flinkeste Kasja, som alltid. She’s the queen! Jeg fjernet nemlig all vippeextension på søndag,  jeg skulle på en shoot der jeg skulle være HELT sminkefri og helt uten vipper. Skummelt? Ja. Uventet? Jepp. Gleder meg til dere får se! Det var skikkelig uvant, men det var faktisk ganske gøy å utfordre meg selv litt på den fronten. Jeg måtte virkelig trå ut av komfortsonen min, for å si det mildt. Det hadde jeg absolutt godt av, men det var eeekstremt deilig å få satt på vipper igjen. 😜

I mellom slagene satte jeg meg ned på Villa Paradiso for å få i meg mat. Jeg glemmer helt av å spise når jeg har så hektiske dager som jeg har hatt i det siste. Det er helt krise. Uten mat og drikke, duger søren meg helten ikke! Jeg følte meg som tidenes loner der jeg satt å spiste pizza helt alene på restaurant, haha. Jeg tror aldri jeg har spist ute helt mutters alene, men det finnes en første gang for alt I guess. Parma pizzaen på Villa Paradiso er forresten to die for. Eeeeelsker den! Takk til Sofie som introduserte meg for den på vår aller første date. 👯‍♂️

Se så fint det er på Frogner! Jeg elsker å spasere rundt i gatene der.

Her poserer jeg i heisen, på vei opp til 5. etasje for dagens første møte. Dette gleder jeg meg også noe helt enormt til å fortelle dere om, så fort jeg får lov.

Nå har jeg akkurat kommet hjem. Jeg har seriøst knapt hatt tid til å drite (sorry for ordspråket) de siste dagene, jeg har hatt så sjukt mye å gjøre. Det merkes at jeg sliter med å få tid til å oppdatere dere på alt om dagen, men det er i hovedsak på grunn av at alt på død og liv må være så hemmelig i denne bransjen. Jeg forteller mer om det senere! Nå må jeg sosialisere meg litt, kusina mi er nemlig på besøk. Jeg har savnet henne så mye!! <3 Vi blogges om en liten stund, babes. Håper denne onsdagen har behandlet dere helt fantastisk!!

9 kommentarer
    1. Hei, Isabel!
      Kan du skrive et innlegg om vippene dine? Hvordan klarer du å holde dine naturlige vipper bra når du tar vipper fast? Hva anbefaler du osv, og hva bruker du på vippene? 🙂

    2. Knapt hatt tid til å drite,ler så jeg griner 🤣 elsker at du ikke tar deg selv så høytidelig fine dukka 😍

    3. Hei! Husker du fortalte rundt påsketider at det var noe spennende som skulle skje? kan ikke huske du har fortalt hva det var?

    4. Hei. Synes bloggen din er veldig bra og du virker som en superskjønn jente MEN, ser daglig at du får spørsmål i kommentarfeltet som du ikke gidder å svare på. Lurer på hvorfor? Hvorfor gidder du ikke å ta deg tid litt tid til å svare leserne dine? Det er tross alt de som gjør at du er der du er idag. Synes du ikke de fortjener det i det minste? Ser du bare svarer noen få…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg