DET MEST JUICY OG PRIVATE INNHOLDET PÅ MOBILEN MIN

Er dere klar for tidens mest cray cray innlegg? Jeg er super nervøs før jeg setter i gang, for jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å bli veldig flau over mye av det jeg nå blir nødt til å dele med dere. Jeg mener, jeg husker ikke hva min siste samtale på messenger er (eller hvem den er med, for den saks skyld), ei heller husker jeg hva det siste bildet jeg tok var. Dette kan med andre ord bli ganske interessant (for dere). Let’s do this!

MIN SAMTALELOGG

SISTE SAMTALE PÅ MESSENGER

SISTE SCREENSHOT

Haha ganske kleint å dele dette med så mange, meeen det er vel en del av gamet. 🤓

SISTE SELFIE

Prøvde meg på en selfie på benken hos Kasja, før vippetimen i dag. Det gikk så som så. 💁🏽

SISTE NOTAT

SISTE SAMTALE PÅ WHATS APP

EKSPONERINGE PÅ DE NYESTE INSTAGRAM-POSTENE

_____

That’s it for denne gang! Syntes dere dette innlegget var morsomt? Let me know! Det er jo ganske nytt for meg, men det har jo blitt en ny trend blant bloggere og YouTubere, så jeg tenkte at jeg kunne vel teste det ut ettersom dere har etterspurt det i tillegg. Dette var absolutt gøy, men ganske kleint også. OG privat!! Haha.

 

60 kommentarer

Siste innlegg