DE 8 BESTE MINNENE FRA 2018

Processed with VSCO with av8 preset

Året 2018 har vært veldig innholdsrikt! Jeg har opplevd utrolig mye på disse snart 9 månedene, og mer skal det bli. De resterende månedene av året kommer til å være de sykeste månedene i livet mitt, det er jeg helt sikker på, så jeg har mye å se frem i mot. Men det jeg har opplevd så langt har også vært super fint! Så klart har ikke året så langt kun bydd på fine minner, jeg har jo gått gjennom mye dritt også, men det liker jeg ikke å fokusere på. Jeg tok en liten tur down memory lane, og tenkte å dele de beste minnene fra 2018 så langt sammen med dere! 💘

_________

Jeg var med på legendesesongen av Paradise Hotel, altså sesong 10. Det var sykt gøy å være tilbake i Mexico og ikke minst få lov til å være med nok en sesong. Følte meg passe kul når jeg fikk telefon om ønske om å ha meg med som en legende i den nye sesongen. Det var sykt deilig å slippe unna siste del av vinteren her i Norge, og få fly til varmere strøk. Jeg kommer alltid til å ha en spesiell kjærlighet for PH. They made me. 

Foto: TV3

Jeg flyttet til Marbella med eksen min. Vi fant oss en nydelig leilighet som vi flyttet inn i for en måned, og planen var da å finne en ny innen den måneden var over. Det var lettere sagt enn gjort, og da været var helt katastrofe da vi var der hele den måneden, bestemte vi oss for å reise på ferie til Thailand istedenfor. Den tiden vi bodde i Marbella var fantastisk da, sett bort i fra stormene. Det var så befriende å våge å bare flytte til et nytt land, selv om det ikke akkurat varte så lenge.

Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Jeg ble sammen med Pierre igjen. Dere synes kanskje at det er litt rart at jeg tar det med som et punkt ettersom at det er slutt mellom oss i dag, men for meg er det definitivt noe av det fineste som skjedde i 2018. Pierre betyr enormt mye for meg, det har han gjort i tre år. Selv om det ikke lenger funket mellom oss som et par, er forholdet vårt likevel noe av det beste som har skjedd meg. Vi var litt av en duo sammen og vi opplevde utrolig mye fint sammen da vi var et par.

 Processed with VSCO with av8 preset

THAILAND! Jeg elsker Thailand! Favoritt minnet derfra er definitivt når jeg fikk mate ville aper. Jeg smeeelter av hvor søte de er!! Jeg ble helt forelsket i de. I løpet av ferien hadde vi 6 dager der vi dro ut på samme utflukt med båt for å mate apene. Jeg ble helt besatt!

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with a9 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a10 preset Processed with VSCO with j6 presetProcessed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with j6 presetProcessed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

Storesøsteren min hadde det tøft en periode, så da bestemte jeg meg for å overraske henne med å fly til Tromsø helt uten at hun visste det. Jeg tok med meg kusina mi, og avtalte sammen med noen venner av Jasmine som bodde sammen med henne. Hun både hyperventilerte og gråt når vi banket på døren hennes. Den gleden i øynene hennes var helt ubeskrivelig. Det er lett et av de fineste minnene fra dette året. ❤️

Jeg møtte Kim Kardashian!!!! Eller, jeg så henne. Det var helt surrealistisk og helt klart et døds fett minne!! Hun er jo the queeeeen, og jeg kan mildt sagt melde om at jeg ble VELDIG starstrucked. Jeg holdt på å svime av liksom, jeg gråt, jeg fangirla som f*en. Jeg vlogget hele dagen, den kan du se her:

Et annet fint minne er da jeg overrasket småsøsknene mine med ferie til Kypros! Det var helt fantastisk!! Dette var den andre gangen jeg gjorde dette for de, og flere ganger skal det bli. Jeg elsker jo å reise og det å oppleve verden, men det å kunne ta de små trollene mine med på det gjør det tusen ganger bedre. Jeg vil at de også skal få oppleve mange interessante og kule land sammen med meg. ❤️

Findings! Den helgen hadde jeg det dødsgøy sammen med alle de fantastisk fine vennene mine. Vi storkoste oss!! Jeg hadde akkurat kommet meg opp etter bruddet og var i veldig godt humør og skikkelig livsglad for første gang på så lenge. Jeg husker hvor bra jeg hadde det den helgen. Endelig følte jeg meg som meg selv igjen. Det var en fin helg, det! 

19 kommentarer

Siste innlegg