NOE JEG ALDRI PLEIER Å GJØRE

annonse ⎟  lenker nelly

FREDDAN! Beste dagen! Jeg kan virkelig si at denne uken har vært dødshektisk, jeg har hatt så utrolig mye å gjøre hver eneste dag. Det er en ting å “bare” blogge, men det å drive med mye annet i tillegg gjør naturligvis hverdagen min veldig mye travlere. For første gang på lenge, føles det skikkelig deilig at helgen e her. Vanligvis er det jo ikke en veldig merkverdig stor forskjell på ukedager og helg for meg med den jobben jeg har, men det kan jeg trygt si har endret seg de siste ukene. Det skal bli deilig å kunne ta litt “fri” (sett bort i fra bloggen, så klart). Digg! Bestevenninnen og bestekompisen min fra Stavanger er i Oslo denne helga, så de skal jeg tilbringe så mye tid som mulig sammen med. Gud som jeg har savnet de! Jeg har prøvd å overtale de til å flytte til Oslo veldig lenge nå, men det ser ikke ut som at jeg lykkes haha. Jeg gir ikke opp, da! 😜Før jeg skal treffe de i kveld, skal jeg på iDeal Of Sweden sitt event på The Thief. Jeg pleier vanligvis aldri å dra på eventer da jeg synes at slike ting ofte kan bli litt vel.. jeg vet ikke, jeg føler meg bare ikke helt komfortabel i slike situasjoner alltid. Men dette eventet kunne jeg ikke takke nei til! De er kjent for å ha de kuleste eventene, så da må jeg nesten dra. Dessuten har jeg bestemt meg for å presse meg selv til å gjøre saker som er utenfor komfortsonen min. Det er tross alt slik man utvikler seg, er det ikke?

JOGGESETT MESHKI ⎟ SKO HER  ⎟ CAPS HER

Nå skal jeg få unnagjort litt regnskap før jeg begynner å ordne meg. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg, som vanlig. Skulle ønske pakkene med nye klær som jeg har bestilt hadde ankommet allerede, men så heldig var jeg altså ikke. Blæh. 😒Jeg lurer på om jeg skal få til å vlogge i dag, faktisk! Hadde det vært gøy? God helg enn så lenge, fininger!

15 kommentarer
    1. Jeg støtter deg alltid! Veldig godt å høre at du skal på eventet! Jeg tror du har det travelt nå, fordi du shooter en kampanje?! En ting jeg lurer på. Hvorfor kjøper du ikke av de dyrere klærne på Nelly? Eller Nakd? Som Ganni osv. Du hadde vært så fin i det. Gi mg gjerne et svar. Jeg nettshopper hver dag, men ofte dyre ting. Da oser en litt MEF luksus😘

    2. MÅ du alltid gå med klær som viser magen? Why? Det ser jo bare idiotisk ut når det er så kaldt. Ser barr trashy ut. Du hadde vært såå mye finere om du hadde kledd deg litt mer classy.

    3. Jeg gikk mye med magen bar selv. Frem til jeg fyllte 24. Nå er jeg 26 og syntes det er lite classy. 🙂 Har jeg høytlivs bukse og skal ut for å feste.. Ja da er det lekkert 🤑

    4. Siden du er på første plass i blogg no i norge tjener du da merre enn mammatilmichelle og sophieelise? Har lurt på det lenge

    5. Oi, du godkjente kommentaren min, jeg føler meg beæret. For andre konstruktive kommentarer ifra meg kommer ikke igjennom. Og jeg prøver igjen, Isabel : Du er så vakker og perfekt. 🙂
      Jeg skjønner IKKE hvorfor Pierre forlot deg!

    6. Du hadde på deg et par grønne bukser som ser litt ut som de meshki buksene i hvit, men finner de ikke. Hvor er de fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg