JEG STRAFFES HARDT

HANGOVER SUNDAY

I dag ble jeg påminnet om hvorfor jeg knapt fester lenger (les: drikker alkohol). HerreGUD så dårlig jeg var når jeg våknet i dag… Jeg hater å bli eldre av mange grunner, men en av de største grunnene er at jo eldre jeg blir, jo mer ødelagt blir jeg dagen derpå. Det skulle ikke vært lov. Uansett! Viktigst av alt er jo at jeg hadde det ekstremt gøy i går sammen med en skikkelig fin gjeng! Jeg fikk til og med festet med bestevenninnen min Michelle igjen, noe jeg ikke har gjort på veldig lenge. Gud så godt det var å se henne igjen. 💕Jeg hater virkelig at hun og Elias ikke bor her i Oslo. Det hadde vært drømmen! Jeg skal bli flinkere til å reise på weekends til Stavanger for å besøke de fremover. Vi sees alt for sjeldent, hvilket jeg ikke liker i det hele tatt. Dere vet de vennene man har som man virkelig kan være seg selv 100% rundt? De vennene man føler seg helt komfortabel rundt, som du stoler på med alt du eier og har, de vennene man regner som familie? Det er Michelle og Elias for meg. Vi har vært så nære hverandre helt siden 1 klasse på videregående. Selv om vi ikke sees så alt for ofte, føles det likevel som vi så hverandre dagen før, når vi først henger igjen. Ingenting forandrer seg. De vennskapene betyr alt for meg. 

I dag får jeg derimot ta straffen for gårsdagens festligheter. Planen i dag er: Spise junkfood, surre rundt i koseklær, drikke masse vann (dehydrert af), hjelpe Sidra med å klippe en YouTubevideo og svare på ukens spørsmål. Apropos sistnevnte: har dere noe spesielt dere lurer på, kan dere legge igjen en kommentar i kommentarfeltet. Håper dere har en litt mer oppegående søndag enn meg, haha. Klem!

14 kommentarer
    1. Har du enda kontakt med pierre slik du hadde etter bruddet? Du nevnte han som din bestevenn etter bruddet, er det slik enda? Eller har dere mistet kontakt?

    2. Hei! Elsker bloggen <3
      Jeg lurer på hvor du får samlet energien din fra? Du farter rundt så mye og det virker ikke som at du tar så mye fri. Da tenker jeg på helt fri, uten å drasse med kamera og tenke på bloggen.
      Elsker at du deler alt med oss, men tror alle har godt av litt avkobling en gang i blant. Stå på videre!!

    3. Åh Gud, den fyllekvalmen er seriøst kriiiise. Angrer så jævlig hver gang. Nå har jeg bare drukket 1 gang på ett år, og det var èn gang for mye as. Jeg kommer ikke til å drikke mer, og jeg er 21 år. Føler meg som en idiot dagen etterpå, og mister respekt for meg selv. Jeg mener, det er ikke verdt å helle i seg gift bare for å være sosial med venner, eller? Da dropper jeg heller de vennene som krever at det drikkes..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg