SE KLIPPET AV MEG PÅ NYHETSKANALEN HER

Det har vært noen veldig spennende, men hektiske dager. Denne uken har seriøst vært den sykeste i hele mitt liv. Jeg er SÅ takknemlig for all kjærlighet, dere. Håper dere vet hvor mye det betyr for meg! <3 Samme dag som jeg postet nyheten om boken, fikk jeg forespørsel av TV2 om jeg ville komme å prate om boken på Nyhetskanalen. Jeg var så nervøs før sending, jeg har jo aldri vært på direkte-tv ever, så det var litt skummelt. Heldigvis forsvant alle nervene i det jeg gikk inn i studio og kameraene begynte å rulle. Når jeg så på innslaget etterpå, ble jeg helt sjokkert av å se hvor avslappet og rolig jeg var. Haha, det hadde jeg ikke trodd i forkant av innspillingen. Jeg er kjempe fornøyd med egen innsats og at jeg gjorde det til tross for at jeg syntes det var veldig skummelt. Meg, på nyhetskanalen? Det hadde jeg ikke trodd skulle skje med det første. Det var veldig stas å få den muligheten. 

Mange av dere har etterspurt link til innslaget. Om du ikke fikk med deg når jeg gjestet Nyhetskanalen, kan du se det HER!

24 kommentarer
    1. du er så sterk og hvor bra person du har blitt! jeg gleder meg sykt til å lese denne boken din og tror din historie vil pånnmåte hjelpe veldig mangen der ute som gjerne er i veldig lik situasjon! du er så bra, skulle ønske jeg hadde hatt en vennine som deg, stå på fine Isabel<3

    2. Har du skrevet boken helt på egenhånd og er forfatter av den? Eller har du fortalt historien din og noen andre har skrevet den for deg eller fått hjelp til å skrive den? 🙂

    3. Ble rett og slett imponert av dette klippet. Det er tydelig at du har vokst etter hele «operasjon/paradise- Isabel» og blitt en veldig moden og flott jente! Jeg synes du er ekstremt sterk som har skrevet denne boken, og du gjør ikke annet enn å stråle. Stå på!!

    4. Kjære Isabel! Jeg har alltid likt deg veldig godt og nå liker jeg deg bare enda mer. Helt fantastisk at du har skrevet en bok som kan hjelpe så mange der ute. Du virker som et klokt, reflektert, oppegående og flott menneske 😘 Ønsker deg alt det beste og gleder meg masse til å lese boken din! Stor klem fra Camilla.

    5. Kjære Isabel, dette traff meg rett i magen – har enorm respekt for at du står rakrygget og forteller på den måten du gjør. For meg er det uvesentlig om jeg har vært uenig i andre ting du har sagt eller gjort tidligere, vi er alle hele mennesker – dessverre må noen av oss bære på tyngre bagasje og vondere erfaringer enn andre. Men nettopp for å være hele mennesker er vi nødt til å ha med alt i livet. Som sagt; enorm respekt!

    6. Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem! Gråt når jeg så klippet nå… Er så glad for at du har det så bra den dag i dag, og det er utrolig modig av deg å gi ut bok med din historie. Stå på ❤️

    7. Veldig fin samtale 🙂 din makeup var så perfekt forresten, har du sminket deg selv? Du ser så classy ut :-*

    8. Kjære Isabel,
      Jeg har lest bloggen din en stund og har nok vært en av de som har gjort det av skadefryd fordi jeg er så uenig i måten du fremstiller deg på. Jeg har syntes du har vært overfladisk, fremstilt degselv som lite smart og misbrukt makten du har over yngre jenter. Men i dag, i dag endret du min mening. Det er fantastisk å se deg bruke din innflytelse på en ordentlig måte, å se deg fortelle din historie uten noe rosa filter og rett og slett vise dine beste sider (selvom dette forståelig nok er en vanskelig situasjon å gjøre det i). Selvom jeg forstår at dette selvfølgelig vil gi deg enorme inntekter i form av boksalg er jeg imponert likevel. Jeg synes du fremstiller deg selv på en måte det oser respekt av og jeg håper du fortsetter i disse baner. Et menneske som tør dele en slik historie er et godt forbilde. Du har endret min mening. Masse lykke til videre!

    9. Takk Isabel. Takk for at du er så fantastisk tøff, som tørr å dele. Takk for at du bruker stemmen din til å sette fokus på et så tøft og vanskelig tema. Tror det er mange som kommer til å åpne opp øynene og se at du er så mye mere enn en “dum rosablogger”. Sender deg massevis av klemmer, og lykke til med boklansering <3 <3 <3 Heia deg! <3

    10. kunne du hatt meetup i bergen no snart? eller må jeg reise til oslo? kunne reist verden rundt for og møtt deg! du e forbilde mitt!! gleder meg til boken din! elsker deg!❤️❤️

    11. Jeg ble rørt til tårer av sendingen på nyhetene! Du er den flinkeste av alle bloggere og influencere til å prate for deg, du er så voksen, så reflektert, så intelligent. Jeg blir rørt og stolt, og jeg har bestilt boken min og grugleder meg. tusen takk for at du er så god, ærlig og sterk!

    12. Jeg leser ikke mye blogg eller følger så mye med men sett deg på TV å lest noe om deg.
      Å din story går rett i hjerterota.
      Fra meg til deg – du er jo bare vakker å ser bare snill ut😃stå på.

    13. Heia Isabel! Denne boken skal jeg kjøpe. Jeg har selv bodd i beredskapshjem og fosterhjem, men forskjellen fra oss er at jeg og mine søsken ikke ville og det ble brukt mange skitne triks fra barnevernet. Nå er det kun mine to småsøsknene som er i fosterhjem og disse får vi se kun ti timer i året. Er veldig mye mer å fortelle om det tragiske kapittelet her, men det må jeg nesten spare. Det som også er helt på trynet er at barnevernet i senere tid, med ny saksbehandler, har innrømt at dette aldri skulle hvert gjort med min familie men at han ikke tørr å gå imot de andre i barnevernet. Takk for at du bruker stemmen din, og takk for at du forteller din historie.

    14. Sååå nydelig intervju Isabel! Satt rett og slett og grein. For ei sterk jente du er. Takk for at du deler – boken din er forhåndsbestilt! ♡♡♡

    15. Jeg har vært veldig kritisk til deg og det du fronter tidligere, men på nyhetskanalen syns jeg du gjorde en imponerende flott figur, og jeg liker at du adresserer operasjonene og sier at noen av de var rett og slett feilgrep basert på en tro om at gleden kommer hvis du bare føler deg finere.

    16. Da jeg så at du skulle gi ut bok, Isabel, så måtte jeg nesten himle litt med øynene. Enda en blogger som skal prøve seg som forfatter. Jeg beklager så mye for at jeg tenkte det, fordi det virker som at den boken du er i ferd med å gi ut nå, kommer til å bli en av de viktigere bøkene som har blitt utgitt i Norge i det siste. Endelig en “bloggerbok” som ikke handler om ulykkelig kjærlighet, dårlig selvbilde osv., men en bok med et enda dypere, alvorligere tema som virkelig trenger å se dagens lys. Det du skriver om er SÅ viktig og blir pratet alt for lite om! Stå på! Jeg tror at om boka di blir møtt med hard kritikk, så skyldes det at merkenavnet ditt er forbundet med det motsatte av det denne boka handler om. Jeg gleder meg til å kjøpe min førte “bloggerbok”, takk for at du vil dele! <3

    17. Utrolig flott intervju. Wow, du er imponerende. Sterk og sårbar på samme tid. Stå på, dette var classy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg