DETTE VAR VELBEHØVELIG

Hei fininger! Jeg hadde en utrolig innholdsrik dag i går. Jeg startet dagen med å dra til TV2 for å gjeste God Morgen Norge. Det var kjempe gøy, men også litt nervepirrende. Det var jo som sagt min andre direktesending ever, men jeg følte at jeg beholdt roen og svarte godt for meg. Helt i starten, når kameraene begynt å rulle, merket jeg at pulsen økte. Jeg hentet meg nok så kjapt inn igjen da, heldigvis! Hehe.

Tusen takk for at jeg fikk komme i går!

Etter innspillingen dro jeg til den første neglsalongen jeg fant på veien. Jeg måtte få det gjort, neglene mine så helt forferdelige ut. Jeg har ikke hatt tid til å prioritere utseendet mitt på en god stund nå da jeg har hatt det så travelt med alt med boken, shoots og intervjuer. Heldigvis fikk jeg tid i går! Jeg gikk for en lys rosa farge. Enkelt, feminint og fint! 💕

Åh gud… På ettermiddagen tok jeg med meg mamma og storesøsteren min på spa. Vi tilbrakte fire-fem timer på The Well. Det var skikkelig deilig å få slappet av og bare være… Det er ikke lov å ta med seg mobil og kamera der inne, noe jeg satte veldig stor pris på i går, faktisk. Det å kunne legge fra seg alt og bare koble av var noe jeg virkelig trengte. Vi storkoste oss i hverandres selskap. Vi har feiret boken ved ganske mange anledninger allerede, men i går måtte vi ha enda en feiring, i form av spa. Denne boken har ikke bare vært en krevende prosess for meg, men også for familien min. De har vært så gode og støttende mot meg gjennom dette at jeg blir helt tårevåt av bare å tenke på det. De er så fantastiske. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg skulle gjort uten de. 

+ mamma. Hehe!

Etter spaet kom jeg meg relativt tidlig i seng. Jeg sliter fortsatt med den forbanna søvnen, men heldigvis hadde jeg ingen avtaler før utover på dagen i dag, så jeg fikk sovet ut i morges. Det var deilig! Nå er batteriene mine oppladet igjen. Det føles godt.

9 kommentarer

Siste innlegg