NEW IN FRA NELLY + EKSKLUSIV RABATTKODE

annonse nelly

Søndag betyr ofte nettshopping for meg! Jeg bestilte jo hjem masse fine nye klær fra Nelly for litt siden, og så klart har jeg knipset bilder for å vise dere innkjøpet. Det er tross alt vanlige prosedyre. 💕 Jeg elsker absolutt alt! Jeg har delt opp innkjøpet i to deler, først viser jeg dere del 1 nå.

Og dere? Jeg har tidenes gladnyhet! Dere etterspør jo alltid en rabattkode på Nelly, og jeg har vært så heldig og fått en eksklusiv rabattkode kun til leserne mine. Den gjelder på alt fra NLY Brands (HER). Det er Nelly sitt eget merke jeg handler mest fra, de har så utrolig mye fint. Spesielt NLY Trend. Koden gir 25% rabatt og gjelder frem til onsdag 17/10, kl 23:59. 

KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN ISABEL25 FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS!

GENSER HER

(denne er i verdens deiligste stoff!)

TOPP HER ⎟ JEANS HER

GENSER HER

ADIDAS T-SHIRT HER

TOPP HER

TOPP HER

GENSER UTSOLGT

JEANS HER

KJOLE HER

BUKSER HER

KJOLE HER

KJOLE HER

15 kommentarer

Siste innlegg