I UTLANDET MED KONG HALVOR

Se hvem jeg har tilbrakt denne mandagen sammen med, da! Halvor og jeg bestemte oss for å filme inn en kul video til YouTubekanalen hans i dag, så da tok vi den helt ut dro rett og slett på harryhandel til Sverige. Han hentet meg rett fra et møte jeg var i på formiddagen, og så kjørte vi straka vegen til grensa. 

Halvor og jeg har jo litt kjennskap til hverandre fra før. Han jobbet på web på Paradise Hotel i år da jeg var der, så jeg vil jo si at vi kjenner hverandre litt. I dag fant vi derimot ut at vi har veldig mye mer til felles enn vi hadde sett for oss, haha. Han er en vanvittig herlig og kul type! Jeg poster forresten videoen når den er ferdig klippet og publisert. Det vil bli om rundt 1-2 uker. Gled dere til den – jeg kan love dere at dere vil få dere en god latter. 😅

OOOOH YES! Heaven.

Dette er jo prikken over i-en på harryfaktoren, haha. Montebello Camping for faen! Vi måtte jo dra den helt ut når vi først satte i gang. Det var veldig gøy i dag, det må jeg virkelig si.

Dette var det harryhandelen min bestod av. Kylling og kjøtt for det meste, samt brus, alkohol og godteri. Standard. 😜

Nå er jeg hjemme etter en lang dag. Resten av kvelden skal gå til å slappe av, spise god mat og se på trash-tv. Perfekt avslutning på en veldig innholdsrik og morsom dag, med både innspilling og et dritfett møte. Ingen blåmandag her, nei!

23 kommentarer
    1. Kan du Værsåsnill slutte med det filteret der? Bildene blir faktisk helt døde, og ja kan du bare starte med normale farger igjen?

    2. Er naboen til Charlottenberg (grensa) og du skulle definitivt ha handlet på hypermat 😍 så mye bedre matvarer enn maximat… men håper du hadde en super tur ✨ godt å se du kommer deg ut og litt vekk 🙂

    3. Kan du endre bilde på headlinen. Ikke at jeg ikke liker bilde for du er jo bare uffattelig fin, men du har jo hatt det bilde ganske lenge nå og det er jo fint med en variasjon. Også har du jo forandret deg en del. Ser mange bloggere som ofte skifter headlinebildet rett og slett for å vekke opp lesere litt.

    4. Enig, kan du holde den extreme lightroom preseten til kùn Instagram? Det passer seg ikke på bloggen. Huden din ser grå og tørr ut, og allt blir “dødt”. Hvorfor må du dra allt till det extreme? Litt filter holdt ikke, du ser deg blind og tar det alltid litt for langt (som du sikkert kjenner deg igjen i andre aspekter i ditt liv)..

    5. Kan du som har så mye penger og tjener så godt være så snill å la være å kjøpe kjøtt produsert i eu? De dyra der blir mishandlet noe så sinnsykt, kun for at vi som forbrukere skal få tilgang på billig kjøtt. Hadde ventet bedre av deg…

    6. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/d3871/varsler-slaar-alarm-om-svensk-kyllingproduksjon
      Det er en grunn til at man får kjøpt billigere kjøtt. Dyrene lever trangt og under svært dårlige/grusomme forhold. Spesielt gris og kylling lider for at prisene skal holdes lave. De lever i unaturlige forhold,som å stå i supertrange bur,så de ikke får snu seg(de begynner tilslutt å bite/hakke på seg selv pga mistrivsel). Er man glad i dyr,men fortsatt vil spise kjøtt,så gjør ett valg med å sette seg inn i dette og kjøp fra gårder som fremmer bedre dyrehold (bla Stange kylling som man får kjøpt her i Norge). Jeg trygler deg, du har så stor påvirkningskraft!! Man kan gjøre en forandring. Ved at flere tar bedre valg,vil flere gårder med forferdelige vilkår for dyrene avvikles og er det ikke det vi ønsker da??

    7. Hun er ikke muslim, men kristen. Og hvorfor reagerer dere kun på svin, og ikke alkohol (om dere tror at hun er muslim?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg