DET ER KRISE NÅR…

annonse ⎟ annonselenker nelly

DET ER KRISE NÅR…

1. Du forsover deg gjennom to alarmer. 

2. Måltidene dine kun har bestått av Mc Donalds og Billys det siste døgnet.

3. Du ikke lenger ser jack shit og innser at synet ditt har blitt enda verre, når du allerede har -10 i styrke….

KÅPE HER ⎟ JEANS HER ⎟ SKJORTE SELECTED FEMME ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA ⎟ VESKE GUCCI

Yes, da var det tirsdag! Denne dagen har jeg lengtet etter, for endelig er det en dag uten mange planer. Det har vært full rulle de siste ukene og jeg merker at jeg trenger en dag der jeg ikke må løpe fra avtale til avtale. Med andre ord er jeg veldig takknemlig for denne avslappende tirsdagen. Planen var å stå opp tidlig, men ettersom jeg ikke hadde sjans å sovne i går, klarte jeg å forsove meg gjennom to alarmer. Eller, forsove og forsove… Jeg skulle jo ikke rekke noe, men jeg har fått en god døgnrytme som jeg vil bevare. Rytmen er god (det vil si at jeg våkner tidlig), til tross for at jeg ikke har fått så mange timer med søvn i det siste. Jepp, det søvnproblemet ser ikke ut til å forsvinne med det første. Det føles ut som at jeg fikk tatt igjen litt tapt søvn i dag da, så det hjelper i hvert fall! 

Det er mye greier på gang nå, og da snakker jeg ikke bare om boken. Det er noe som er ganske typisk ved mitt liv: enten så skjer det ikke en dritt, eller så får jeg femten tusen nye muligheter på en og samme gang. Jeg klager dog ikke, for jeg er SÅ takknemlig for alle mulighetene jeg får. Likevel kan jeg ikke påstå at det ikke er bittelitt slitsomt når det er så mye som skjer på samme tid. Det gjelder å holde tunga rett i munnen. Det ene prosjektet får dere en liten smakebit allerede denne uken. 😄

Tusen takk for alle ønsker om hvor dere vil jeg skal dra på boktour, forresten!! Dere er gode som gull. Jeg har notert alle forslagene og sendt inn til forlaget mitt, så nå holder vi på å planlegge de ulike stedene jeg skal besøke på boksigneringer. Jeg gleder meg så vanvittig mye til det. Det å få treffe dere er noe av det absolutt beste jeg vet. Det er jo tross alt takket være dere at jeg kan drive med det jeg driver med. Dere er gull!! <3

En siste ting før jeg avslutter dette innlegget: jeg vil bare påminne dere om at rabattkoden på Nelly varer frem til i morgen (onsdag 17/10, kl 23:59). Oppgi rabattkoden «ISABEL25» for å få 25% rabatt på alt fra NLY Brands HER. <3 Koden gjelder blant annet på kåpen jeg har på meg i dette innlegget. 

11 kommentarer
    1. Er det ikke mulig for deg å opperere øyene dine? Slik at du ser bra og at du da ikke lenger behøver briller..

    2. Hei Isabel….. ikke la det gå mye lenger med å operere øynene dine, dette sier jeg av erfaring…. jeg tror ikke du vil leve resten av ditt liv i mørket og ikke se eller oppleve verden…… dette sier jeg for at jeg vil ikke at du angre på at du ikke opererte når du kunne, for du er en flott jente som fortjener å ha det bra ❤ klem

    3. Hei! Takk for Nelly rabattkoden. Jeg lurer på en ting, hvilken sminke fjerner bruker du på øynene mens du har vipper på?
      PS; du er utrolig pen.

    4. Var det spons eller prosjekt at du og Harald var på Harry tur? Hvorfor tør du ikke å svare på dette?

    5. Var ikke du invitert på det møte med nye etiske retningslinjer for kroppspress blant influencere i dag? 🙂

    6. Hei! Hvor kjøpte du ansikts diamantene du hadde på Findings? lett overalt men finner ikke noen nettsider som har det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg