UKENS SPØRSMÅL

annonse ⎟  annonselenker nelly

SKJØRT HER (nå på 50% rabatt!) ⎟ SKO HER

Snakker du fortsatt med eksen din?

– Vi prates ikke mye, men en gang i blant for å høre hvordan det går med hverandre og sånn. Det synes jeg er veldig fint. Han har tross alt betydd utrolig mye for meg i tre år. Ikke bare var han kjæresten min, men også bestevennen min. Det er klart at vi vil vite hvordan hverandre har det i blant. 😊

Når kommer neste video ut på YouTube?

– Jeg har ikke hatt tid til å filme noe i det siste. Livet mitt har vært så hektisk som det er mulig å få det. Jeg håper på å få vlogget igjen veldig snart. Jeg har jo en tendens til å være veldig aktiv på kanalen min når jeg er på ferie, så dere skal ikke se bort i fra at det kommer et par vlogger fra LA. Woho!

Hvor ofte drikker du?

– Veldig sjeldent. Jeg har ikke behov for å feste og drikke lenger. Så klart skjer det i blant, men da er det som oftest kun når det skjer noe spesielt. Forrige helg for eksempel var jeg på VGS reunion i Stavanger, og da ble det en fest. Denne helgen reiser jeg til Bergen på innflytningsfest, og da vil det også bli litt festligheter. Men ellers, sånn vanligvis, drikker jeg sjeldent. Jeg synes ikke det er så gøy lenger, faktisk. Og dessuten behøver man virkelig ikke alkohol for å kunne kose seg!

Når skal du gifte deg?

– Vel, jeg må finne meg en fyr jeg vil gifte meg med i første omgang, haha. Neida, det blir nok om mange år. Jeg vil ikke gå inn i noe seriøst på en god stund, så noe giftemål blir ikke aktuelt med det første. Men jeg har veldig lyst til å gifte meg en eller annen gang i løpet av livet. Det er så klart en drøm. 

Skal du dra på bokturné/signeringer?

– YES!!! Forlaget mitt og jeg er i full gang med planleggingen. Enn så lenge har vi bestemt at jeg i hvert fall skal til Bergen, Stavanger, Tromsø, Trondheim, Oslo og småbyer i nærheten av hovedstaden. Jeg lover å dele den endelige “planen” så fort alt er i boks. Jeg tror ikke dere aner hvor mye jeg gleder meg!

Hadde du skrevet boken dersom du ikke hadde tjent penger på den?

– Ja. Min historie skal sørge for at andre fosterbarn kan få det bedre enn slik jeg hadde det. Derfor skal overskuddet av boken doneres til et veldedig formål som jobber med akkurat dette. <3 Grunnen til at jeg gjør dette er ikke pengene, men ønske om å kunne være en inspirasjon og hjelp for barn og unge som kan kjenne seg igjen.

Hvordan er buksene i størrelsen og er det mye stretch i de?? De var døds kule!

– Jeg elsker denne buksen! Jeg lever seriøst i den om dagen, haha. Den er kjempe stretchy og ikke minst behagelig å gå i. Anbefales dersom du er på jakt etter denne type bukse. Du finner den her! Ps. Den er på 20% rabatt nå. Hurryyy!

Har du en Nelly-rabattkode?

– Ikke nå, dessverre. Jeg hadde en tidligere i uken, men den utgikk på onsdag. Men jeg har likevel en gladnyhet! Nelly har nemlig tidenes største midseason salg nå med masse fint på 50-70% rabatt. Anbefaler deg å sjekke ut salget om du vil gjøre noen kupp. Kanskje du til og med finner noen fine julegaver til en kjempe fin pris? Salget finner du HER!

Hvis Dan Bilzerian hadde invitert deg hjem til han, hadde du sagt ja?

– Nei.

Var ikke du invitert på det møte med nye etiske retningslinjer for kroppspress blant influencere?

– Jo, men jeg turte ikke å dra. Jeg skuffet meg selv veldig, for jeg har lyst til å dra på slike ting fremover og jeg har lovet meg selv å gjøre det til tross for at det er en veldig ukomfortabel situasjon for meg. Dessverre dro jeg ikke denne gangen, men jeg har lovet at jeg gjør det neste gang. Jeg har jo egentlig veldig mye jeg vil si.

Føler du at det er press i Norges samfunn?

– Ja, men det gjør det jo på en generelt basis, ikke bare i Norge. Press finner man nok over alt, uansett hvor man bor.

Er drømmen din fortsatt å flytte til LA?

– Ja, jeg har jo alltid hatt veldig lyst til det. Jeg har derimot ingen planer om å gjøre det i nærmeste fremtid. Det skjer for mye her hjemme nå til at det skal være aktuelt for meg å flytte utenlands. Dessuten er jeg jo veldig glad i Norge. Jeg er derimot veldig sikker på at jeg kommer til å flytte utenlands en eller annen gang i løpet av livet. Det behøver jo ikke bety at jeg skal flytte bort for evig og alltid, men kanskje i et par måneder? Det tror jeg at jeg hadde hatt godt av. Men som sagt: ikke nå.

Synes du at gutten skal betale i et forhold?

– Absolutt ikke, det er noe jeg er strengt i mot. Jeg synes det er helt tåpelig at gutten skal betale for jenta. Hvorfor? Her sitter vi kvinner å kjemper for likestilling, hvordan er det da logisk at gutten skal betale? Fordi han har utovertiss, og vi innover? Jeg synes at vi kvinner kan betale for oss, og menn for seg. Så klart kan man jo spandere og være gavmild inn i mellom, men det burde gå begge veier. Det er min mening! 😊Jeg er den teite jenta som ikke lar gutten betale for meg på daten. Flere av venninnene mine synes at det er teit, men jeg deler ikke helt det synet. Independent women, ikke sant? Det er viktig, girls!! 💕👯

Når fikk du mensen?

– Jeg var 11 år når jeg fikk mensen.

_____

STILL GJERNE SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DER UNDERVEIS!

44 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne fortelle hvilke hovedjusteringer du bruker i Lightroom? Hvordan får du bakgrunnene så lyse/duse farger? Hvordan har personen/personene i bildet så klare farger?
      Klem!

    2. Hvor lenge har du tatt laser? Og er hårene på kroppen helt borte? Må du barbere det bort når de vokser ut igjen? Og btw, har du prøvd epilator og hva synes du om det? 😊

    3. Nå er jo lønna til bloggere skyhøy men om du hadd tjent 10000 i mnd slik som meg hadde det fortsatt vært så greit og ikke bli spandert på?.bloggere tjener jo ufattelig mye så blir liksom i en egen kategori.er lett for rike folk å si slikt.

    4. Hei. Håper du orker å svare på disse spørsmålene:) Jeg fikk akkurat den hvite buksen (som du hadde på deg i LA bla.?) fra PLT nå, og den var superfin, men utrolig lang på bena. Har du lagt opp din hvite bukse, eller ble den passe på bena fordi du ant. har str. 34 i den? 🙂 Jeg bestilte size 10, og kunne ha gått ned en størrelse, men jeg ble litt overrasket over at den var så lang på bena. Har du lagt opp din hvite bukse eller ikke er spørsmålet fra meg..
      Lurer også på om det er en sten i midten av det Michael Kors smykket som du bruker så mye, eller er det uten sten?

    5. Hvorfor var du i fosterhjem, men ikke noen av de andre søskene dine? Og hvordan fikk du så god kontakt med familien din igjen etter alle år i fosterhjem?

    6. Men nå må du huske at ikke alle jenter tjener 200.000 i mnd slik som du gjør, du har jo ingen problemer med å betale for deg selv. Men hvis en jente skal på date, men lever på lærlinglønn f.eks og spiser ute med en gutt som tjener mer, så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal få betale hvis han tilbyr seg det.

    7. Trives du me dæ sjøll ?
      Elske du dæ sjøll ?
      Like du dæ sjøll ?
      Nåkka du ikje like me dæ sjøll ?
      Hadde blitt såå glad om du tok nån av disse me te næste uka <3 Vil se kæm du e 😀

    8. Hvem var han med hatten du hygget deg med på reunionet i Stavanger? Er det eksen din, eller her dere en greie nå?

    9. Traff deg når du va på Bryne sist helg! Kom bort å tok bilde me deg. Du ska ha for at du e liga fine i virkeligheten:)

    10. hei! føler du deg mindre norsk/ sliter med at folk aksepteter hvor du er fra? jeg tenker, du er jo opprinnelig ikke norsk, og du har familie som snakker språket i hjemmelandet osv, når noen spør deg hvor du er fra sier du norge da?
      og hva når evt de sier nei men du er jo for mørk til det, du er jo “egentlig” ikke norsk. hva svarer du da?
      har du vært utsatt for rasisme?

    11. Hei! Liker bloggen din og verdiene dine veldig godt. Har bare et spørsmål som jeg lurer på hva dine tanker rundt dette er. Hva tenker du om at bloggere og generelt mennesker som tjener mye ofte reiser mye, og har et stort forbruk generelt. Både miljømessig men også med tanke på etisk tekstilproduksjon? Dette er ikke kritikk, håper ikke det oppfattes slik. Har bare fått noen tanker når jeg har lest blogger, at mange har kanskje en litt urealistisk oppfatning av hvor mye eiendeler og utenlandsturer en bør ha ila et år. Har hørt at dersom gjennomsnittsmennesket hadde levd slik vi “vanlige, arbeiderklassen” lever, så ville det krevd 8,5 jordkloder. Synes dette er spennende og et relevant tema som ikke snakkes så mye om i bloggverden. Bare er bysgjerrig på hva dine tanker er rundt dette? 🙂 Må også igjen poengtere at jeg liker mange av verdiene dine og synes det står stor respekt av det du gjør! Stor klem

    12. Hei 🙂 Lurte bare på om du kunne tipset meg om hvor du har kjøpt ditt runde marmor bord med spiler på kryss og tvers nede ved foten ?

      Takk .. 🙂 Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg