HEI FRA FLYPLASSEN ✈️

annonse ⎟  annonselenker nelly

📍 GARDERMOEN

Jeg føler jeg er på flyplassen meget ofte. Sist helg var tok jeg turen til Stavanger, og denne helgen skal jeg tilbringe i… BERGEN! Der har jeg vært to ganger, første gang når jeg var rundt 14 år og andre gang i 2015. Det er veldig lenge siden sist, men jeg har jo ikke hatt noen grunn til å reise dit. Nå har jeg jo det ettersom en av mine nærmeste venninner bor der. Ine skal ha innflytningsfest i morgen, og det må jeg så klart være med på! Jeg gleder meg masse til å feire at hun har flyttet ut og blitt en voksen frøken. Det er jo tross alt en milepæl i livet. Det kan jeg ikke gå glipp av for alt i verden. Jeg setter alt av jobb på pause denne helgen, så får jeg heller ta det igjen neste uke. 

Jeg måtte så klart sjekke værmeldingene, og ikke overraskende er det meldt pissregn hele helgen 🙂 🙂 🙂 WOHO! Bergen lever opp til forventningene haha. Uansett! Dårlig vær eller ei – jeg er klar for en skikkelig fin girls-weekend! Jeg gleder meg til å få tilbrakt kvalitetstid sammen med Ine igjen. Det er jo ikke så lenge siden vi så hverandre sist, men da fikk vi ikke nok tid sammen. Skulle så inderlig ønske at hun bodde her i Oslo, slik at vi kunne hengt mye mer. Jeg krysser fingrene for at det skjer!

JAKKE HER ⎟ BUKSER HER (nå på 20% rabatt) ⎟ GENSER HER ⎟ VESKE GUCCI ⎟ SOLBRILLER HER (50% rabatt)

Vi skrives fra Bergen, dere. God helg, babes!! <3

9 kommentarer

Siste innlegg