NY PARADISE HOTEL SESONG: MELD DEG PÅ MITT LAG

annonse

Nå er det den tiden på året igjen der jakten på de perfekte Paradise Hotel deltagerne er i gang. Min jobb i år er å rekruttere MITT lag til årets sesong! Jeg skal altså finne deltagere som skal representere «team Isabel» i sesong 11. 

Jeg er så forbanna lei av kjedelige badeferie-gjester uten ryggrad, som bare ligger på en flytemadrass hele oppholdet og ikke våger å gjøre jack shit. Vi trenger folk som vil spille! Vi trenger folk som har ben i nesen, som våger å ta sjanser og som våger å stikke seg ut. Badeferie kan du eventuelt dra på med gevinstpengene etter innspillingen!

Dette ser jeg etter i den perfekte PH-deltageren:

1. Du skal IKKE være redd for å spille spillet. Dette er det absolutt viktigste jeg ser etter. Er du klar for å spille røft? Er du klar for å ta alle sjanser du får? Er du klar for å kjøre ditt eget race? Denne sesongen blir nemlig den tøffeste sesongen spillmessig gjennom tidene. I år skal det fokuseres på spill, spill, spill. Det vil si at det ikke finnes rom for folk som vil delta for å få seg en badeferie. Da kan du søke til Charterfeber. På Paradise skal det spilles, og i den kommende sesongen skal spillet spilles hardere enn noensinne! Det er der fokuset ligger i sesong 11.

2. Er du glad, sprudlende og en person som liker å by på seg selv? Plusspoeng!

3. Du trenger ikke være så forbanna booksmart for å være med på mitt lag. Så lenge du er streetsmart, holder det i massevis. 

4. Jeg søker deg som er kul, utadvendt og et skikkelig konkurransemenneske!

Som dere kanskje skjønner er jeg ikke på jakt etter noen som ikke våger å spille. Jeg vet at sesongen i år kommer til å bli beintøff spillmessig, og derfor kommer jeg kun til å rekruttere personer som er skikkelig giret på å nettopp gjøre det: spille spillet. Det er tross alt det Paradise Hotel går ut på – det er et spill.

ER DU DEN JEG SER ETTER?

SØK HER!

27 kommentarer
    1. Jeg er nok for gammel.hehe.jeg hadde blitt en observatør spiller.de kan bli like farlige de.hehe.lykke til å finne laget ditt,dette blir spennende😊.

    2. Så gøy! Jeg er overhodet ikke i målgruppen what so ever, men at Paradise er en av mine største guilty pleasures er ingen overdrivelse 😉 Det jeg lurer litt på er egentlig hva dere legger i det å “spille spillet”? Jeg har sett på utallige sesonger og ser jo at de som lyver og “backstabber i ryggen” (hehe) hevder å spille spillet, men er det altså bare det det går ut på? Hva legges egentlig i det spillet der? *Følte meg plutselig eldgammel*

    3. Kan dere ikke prøve å ta inn mer «ex on the beach» type folk? Og ikke sykepleiestudenter! Da sier det seg selv at det blir kjedelig. De som lager paradise har de siste årene tatt inn driiitkjedelige folk som ikke passer inn i TV-skjermen i det hele tatt. Paradise hotel Sverige og Danmark er tusen ganger bedre, fordi det er mer drama folk som er med.

    4. M: eotb type folk er vel den type mennesker som har mest fokus på sex og fyll, og det er ikke det Paradise Hotel handler om. 🙂 ingenting i mot det altså, men som du leser i innlegget er jeg på jakt etter spillere som vil delta for å spille spillet.

    5. Det beste er vel de som har sex, fester, er gale OG spiller spillet. Folk som bare spiller og ikke lager noe drama er drit kjedelig å se på. Vi trenger fler gale folk, ikke rolige A4 mennesker. Fortsetter det sånn tror jeg Paradise kommer til å miste seere.

    6. For min del liker jeg best å se litt drama og intriger, synes de sekvensene i en episode av paradise med bare spill snakk er kjedelig… men vi er vel alle forskjellige. Savner gamle paradise, da det var med mange morsomme og rare folk. Spillet er snork! Det er vel derfor folk ser på eotb framover nå. Det er så feil, men likevel, og kanskje dessverre, slik tv folk vil ha :/

    7. Spille spillet ? Tør folk det da? Hørt at folk får drapstrusler Av å sende hjem folk 😅 tør ikke

    8. Skulle jeg vært med , hadde det vært for alle menneskene man blir kjent med , å det miljøet enn ender opp i . Hvor glad i hverandre man blir å at man lærer en del av seg selv.
      Så å ta sjangser er ingen problem , om jeg ryker for å ha tatt en sjangse , så er ikke det å vinne noe jeg søker. Så jeg hadde nok passet perfekt inn på team raad《3 men for feig å søke . Hehe

    9. Sendte søknad for ditt lag! Jeg er så klar for å vise hva jeg har å by på, det hadde blitt kjempe rått. Håper jeg får sjansen, virkelig. Dette er ikke noe jeg skriver for et pluss, men ville bare si at jeg hadde gjort alt for gamet og er klar. Får jeg muligheten, griper jeg den 110%❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg