DET BESTE SOM KUNNE SKJE, HAR SKJEDD

Jeg er i ekstase!! Som dere allerede vet, har jo Sofie og jeg booket oss en tur tilbake til LA. Vi reiser allerede om noen få dager, og vi gleder oss noe helt sjukt. Likevel har det vært noe som har manglet, nemlig at Ine ikke kunne være med. Men guess what? Vi fikset og trikset litt i helgen slik at hun kan bli med likevel!!!!! Flybillettene hennes ble bestilt for typ 30 minutter siden, og nå er trekløveren klar for enda en tur til Los Angeles! Jeg gleder meg så forbanna masse til å gjenoppleve favorittbyen igjen sammen med de beste jentene. Det var jo vi tre som reiste sammen sist også, så det hadde vært veldig merkelig å vært der uten henne. Jeg er helt sikker på at både Sofie og jeg hadde følt litt på savnet om hun ikke hadde reist sammen med oss. Heldigvis ordner det seg alltid for snille piker, og vipps så er Ine også klar for ferie. Jeg kunne ikke vært mer happy på både hennes og våres vegner! 

Gleder meg så sjukt til å ta en liten ferie der jeg får pustet ordentlig ut etter denne perioden jeg har gått gjennom nå. Det har vært tøft å grave i gamle sår og ha så mye fokus på det med tanke på boken, så det å få en liten pause fra det er akkurat det jeg trenger nå. Jeg kjenner det skal bli skikkelig deilig med en ordentlig jentetur der fokuset er å kose oss mest mulig. Jeg storkoser meg alltid like mye i disse jentenes selskap, så dette kan ikke bli annet enn dødsbra!

Det jeg ser ekstra frem i mot er å kunne bytte ut høstjakken med en lett t-skjorte. Jeg er smålei denne “kulden” her hjemme allerede. Er det lov å si? Uansett! LA – here we come! 💕✈️⚡️

12 kommentarer
    1. Hvordan har Ine råd til å reise til LA enda en gang når hun er student? Er ganske dyrt å reise til LA

    2. Men det var jo veldig mye utestenging osv sist LA tur dere hadde? Der du altid ble utestengt av Sofie og Ine… og hvordan har Ine råd til det? Hun er jo student og reise til LA er jo sykt dyrt

    3. Ååååå så glad på deres vegne!! Det er lite som slår jentetur, og jeg gleder meg til å se hva dere finner på ass! <3 God tur <3

    4. Hvis du prøver å skrive «riktig» bokmål så har jeg latt merke til at du skriver «sjukt» i maange av innleggene dine. Bare for å nevne det så skrives det «sykt». :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg