NEW IN FRA NELLY

annonse nelly

Dere vet hvor mye jeg elsker Nelly allerede vil jeg tro, men nå? Shit, kaken har toppet seg (er det et ordtak??)! De har fått inn så SJUUUKT mye fint de siste to dagene! Altså, om Nelly fortsetter slik kommer jeg aldri til å shoppe noen andre steder overhodet. Jeg digger virkelig alle nyhetene de har fått inn. Som vanlig må jeg jo vise dere, før alt blir utsolgt. Jeg er veldig sikker på at det kommer til å skje rimelig fort, så her gjelder det å kapre seg favorittene asap. Det har jeg gjort!

⚡️ SE ALLE NYHETENE HER ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

12 kommentarer
    1. Har ikke du syyyyyyykt mye klær nå?! Hvor gjør du av alt.. du shopper jo over the top! Ekstremt. Får du brukt klæra i hele tatt?!

    2. Lurer på hvor jakken du hadde på deg på sofie sin snapstory er fra, den såg så fin ut! Om det ikke kommer et innlegg om antrekket senere, har du link til den?😍

    3. Ikke noe vondt ment mot deg eller noe, men tenker du ikke over hvor lite bra dette er mot miljøet? Har oppfattet at du var opptatt av miljøet osv, så bare lurer på hvorfor du handler så ekstremt mye klær når produksjonen gir mye farlig utslipp. Digger deg ellers hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg