TÅRENE RANT

Etter å ha hørt super mange fine tilbakemeldinger på filmen “A Star Is Born”, forstod jeg fort at det var en film jeg ikke kunne gå glipp av. Jeg dro derfor på kino for å se den, og herregud så glad jeg er for at jeg gjorde det. Det er den beste filmen jeg noensinne har sett, sånn med hånden på hjertet. Jeg er vanligvis ikke en person som er så fan av å se på film, jeg foretrekker heller å glo på serier. Likevel er det noen filmer man bare se, og denne var definitivt under den kategorien. Lady Gaga og Bradley Cooper som spiller hovedpersonene var helt eeekstremt dyktige!! Shit, jeg trodde ikke at Gaga var en skuespiller og jeg visste i hvert fall ikke at Cooper kunne synge?! Wow, sier jeg bare!

Jeg levde meg så sinnsykt inn i filmen, dere. Gud, den var så fin! Slutten var det sykeste med det hele. Da rant tårene som en foss – jeg hadde ikke sjanse å kontrollere meg. Jeg skal så klart ikke spoile hva som skjer, men det var.. ja, helt sykt. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det annet enn som så. Det er virkelig en film verdt å få med seg!

Det er forresten mange som lurte på hvilken kino jeg var på da jeg postet på Instastory, og det skjønner jeg godt at dere lurer på. Salen jeg var i var ikke en vanlig sal med normale seter. Jeg dro nemlig på Odeon kino som ligger på Storo her i Oslo. Der har de super digge seter som man kan felle ned + oppvarming i stumpen. Jeg kommer nok aldri til å dra på en “vanlig” kino igjen, for denne kino opplevelsen var noe helt annet. Så deilig å kunne lene seg tilbake og ligge/sitte kjempe komfortabelt. 

Jeg har lyst til å få med meg jentene på kino i LA. Der må det være ganske fett, vil jeg tro? Tror ikke dere? Hvis jeg lykkes, skal jeg absolutt fortelle dere om opplevelsen. 💕

Noen andre som har sett filmen? Isåfall kan dere vel skrive under på at det var umulig å ikke strigråte?

13 kommentarer
    1. Ah, den filmen gjorde noe med meg as. Har aldri grått på kino før, ikke under Utøya filmen enngang men her klarte jeg virkelig ikke å holde igjen. Spesielt den garasje scenen. Soundtracket er kanskje den fineste film musikken jeg har hørt❤❤👏🏻 Alle burde se denne!!

    2. Hola,
      Om du drar på kino i LA vil jeg bare gi et tips om at AC’n bruker å være ganske heftig der inne, så det kan bli veldig kaldt.
      Det er absolutt fett, men behøves kanskje en genser 🙂
      God tur!

    3. Jeg så den filmen på fredag, og det var en utrolig sterk og rørende film. Den anbefales på det sterkeste til alle som ikke har sett den, de kommer ikke til å angre! Jeg virkelig elsket den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg