LOS ANGELES BOUND ✈️

TIME FOR VACAAAY WITH MY GIRLS

Og vipps så var jeg på Gardermoen tredje uken på rad. Det har blitt mye reise på meg i det siste, men det har jo tross alt bare vært innenlands. Denne gangen reiser jeg litt lenger, nemlig til LOOOS ANGELES! Jeg kan ikke vente med å få oppleve den fantastiske byen igjen. Lett mitt favorittsted! Akkurat nå sitter vi på Gardermoen og har nettopp spist hver vår pizza. Boardingen har startet, men køen er enorm så derfor utnyttet jeg muligheten til å få oppdatert dere en siste gang før avreise. 

COOOOL KID

Vi har heldigvis direktefly, som vil ta oss rundt 10 timer. Vi har hamstret inn masse godteri og snacks til turen! Både chips, melkesjokolade, godteri og masse drikke. Vi er klar! 

Neste gang vi blogges er jeg i LA! Ha det best enn så lenge. <3

20 kommentarer
    1. Jøss håper du kan spre vennene din e glede denne gang. Du var jo på sist la reise bestemor jo trossalt for at du var forhold også

    2. Hei. Jeg var i LA i påsken og ELSKET det!! Det beste stedet i hele verden. Jeg gleder meg veldig til å se vloggene og bilder for jeg savner det så sjukt. Jeg lurer på hvilket hotell dere skal bo på? PS: Elsker bloggen din!❤️

    3. Skal du være mer gøyal på denne turen? Eller skal du være en kjerring som sitter inne mens Ine og Sofie fester? Ikke rart dem baksnakket deg sist tur..

    4. Synes du det er slitsomt å bli kjent igjen hele tiden? Jeg veit jo at du har valgt dette selv, men er det noen ganger hvor du føler deg helt forferdelig og ikke har lyst til å snakke med folk eller at folk ikke skal kjenne deg igjen? Vanskelig å gå inkognito når man er såppas kjent. Og tenker du ofte på at folk du ikke kjenner som du møter hver dag kanskje har bygget seg opp en menig om deg uten at du i det hele tatt vet hvem de er? Jeg hadde vært livredd for å dra på utesteder, spesielt fordi fulle mennesker kan være ekstremt ubehagelige til tider. Har du hatt noen sånne opplevelser?💫❤

    5. Er det en trend som blogger å overdrive alle flyturer? har dere aldri flydd?gleder meg til å lese din person igjen av dramatisk flyreise

    6. Kan jeg spørre hvor Sofie har kjøpt extensionet/ordnet håret sitt og evt. hvilken farge hun har? ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg