FIRST STOP IN LA

Hello fra en sminkefri Isabel 🍦

Første dagen i LA! Hva tror dere vi startet morgenen med? Ingenting annet enn Egg Slut! Dere vet nok allerede hvor begeistret vi alle tre er for det stedet. Verdens beste frokost! Om dere skal til LA, må dere dra dit å spise en bun med egg og bacon. Det er delicious! Vi hadde skikkelig hang up på det sist vi var her, og jeg mistenker at det samme vil skje denne gangen. Det finnes få ting som slår et deilig Egg Slut-måltid på morgenkvisten.

Vi er jo naturligvis ganske jet lagged, så vi våknet rundt klokken 06 i morges hele gjengen. Ikke akkurat det perfekte tidspunktet å stå opp på, men vi hadde ikke sjanse å sove et sekund lenger. Jeg har vært ganske trøtt store deler av formiddagen i dag (klokken er 13:30 her nå). Det vurderes sterkt å ta en liten power nap straks, for vi skal nemlig ut i kveld. Da vil jeg ikke stå å gjespe klokken 23, akkurat. Det er stor sjanse for at det skjer om jeg ikke får sovet litt nå på dagen. Jeg fungerer dårlig uten nok søvn

Mmmm…

Vi har vært ganske produktive så langt i dag. Vi har både handlet inn litt nødvendigheter som drikke, frukt, shampoo osv, i tillegg til at vi har fått ordnet oss amerikanske sim-kort. Det er genialt, slik at vi har 4G uansett hvor vi er. Det trenger jeg, jeg må jo få jobbet fra telefonen i løpet av dagene her nede. Det er ikke så dyrt heller, egentlig. Jeg betalte rundt 500 kroner for 18 GB. Det er vel ganske greit, er det ikke?

Nå skal jeg prøve å få tatt meg en times cowboy strekk, før det bærer ut på middag senere med hele squaden. Jeg merker at jeg automatisk har blitt i mye bedre humør nå som jeg er omringet av palmer, skyfri himmel og 28 varmegrader. Kan man få det bedre? I think not. Fy søren som denne ferien skal nytes med jentene mine!

31 kommentarer

Siste innlegg