FORELSKET

💕🐶💕

Kan vi ta et minutt å verdsette hvor søte disse to skapningene er? Jeg smelter ihjel! La meg introdusere Ivy og Xander. Dette er hundene til Nina. Jeg har jo lenge hatt utrolig lyst til å skaffe meg en liten firbent bestevenn, men jeg har jo skjønt at jeg ikke har mulighet til å gjøre det nå. Det hadde vært egoistisk av meg, for jeg har en altfor travel hverdag til at en hund skal få det best mulig hos meg i denne fasen av livet mitt. Selv om det er kjipt, vet jeg at den muligheten aldri forsvinner. Jeg mener, hund kan jeg skaffe meg når som helst senere i livet, når ting har roet seg ned og jeg har en litt mer rolig livsstil uten så mye reising og farting. En hund bringer med seg masse ansvar, og det vet jeg at jeg ikke er klar for nå. Enn så lenge får jeg kose meg med vennene mines hunder!

Det jeg vet med sikkerhet er at hunden jeg vil ha skal se helt lik ut som disse to skjønningene! Jeg har alltid drømt om en Pomeranian, og helst en mørkebrun. Venninnen min Rebecka har jo også en lik, og han er minst like skjønn. Jeg blir helt forelsket, jeg!

Vi har kost oss masse sammen i sofaen i dag. Ivy er den roligste av de, hun lar meg kose med henne så mye jeg vil uten at hun løper rundt. Xander derimot er ganske hyper av seg og vil helst leke til alle døgnets tider. Hehe!

Jeg mener… SEEEE!!! 💕

14 kommentarer

Siste innlegg