DAGENS LISTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DAGENS HUMØR

 Super happy! Jeg mener, hvordan kan man ikke være i godt humør når man befinner seg i Los Angeles? Come on! 😅

DAGENS FINESTE KOMMENTAR

“Du er rå! Og jeg digger at du tørr å gå litt ut av «boksen» med klesstilen din <3
Jeg må være ærlig og si at jeg har ikke alltid hatt sansen for dere toppbloggere og det presset dere legger på dagens ungdom!
Men den ærligheten du fremstiller, godheten du viser og det at du tørr å være deg selv til tross for alle de dårlige fordommene du har hatt/har… det er sterkt!
Jeg heier på deg<3″

DAGENS PLANER

Hente halloween kostymet mitt (fikk det custom made – er så spent!!), spise på Tao i kveld, før vi skal ut.

DAGENS SAVN

Savnet etter familien min blir større og større jo lenger jeg er her. Jeg stortrives jo kjempe mye i LA, men jeg merker at nå som jeg tilbringer ekstra mye tid med familien min savner jeg de veldig fort. Vi har på en måte blitt enda mer sammensveiset nå som jeg har holdt på med boken. Det har vært så fint! <3 Jeg gleder meg til å se de så fort jeg lander i Oslo.

DAGENS MERKELIGSTE DM

Haha! Sjukt random å bare sende meg denne meldingen uten noe mer, men jeg er helt enig med han. Begge søstrene mine er 10/10!! <3

DAGENS ANTREKK

Ikke bestemt meg enda! Akkurat nå sitter jeg i en svær hvit hoodie fra Tiger Of Sweden.

DAGENS OPPTUR

1. At jeg er i hakket bedre form enn i går. Jeg h.a.t.e.r å være syk.

2. En annen opptur er intervjuet jeg gjorde med 730.no. Du kan lese det her <3

3. Dette gjelder ikke kun for i dag da, men så langt denne ferien: at jeg har vært så flink til å oppdatere bloggen og jobbe effektivt til tross for at jeg er på ferie. I’ve been good this time!! Jeg har til og med postet et vlogg!

DAGENS NEDTUR

Jeg oppdaget at jeg har klart å glemme igjen favoritt buksene mine hjemme…. Fuck.

DAGENS CRAVING

Det har vært Taco Bell i flere dager, men så spiste vi det endelig for to dager siden. Det er sååå godt!!!

10 kommentarer
    1. Hvorfor tar du ikke alt håret i fletten? Må være sykt irriterende med to hårtafser hengende ned i ansiktet?

    2. Hei!
      Hadde vært gøy med et innlegg om anbefalinger og generell info angående uteliv, mat og annet i LA 🙂

    3. Om anonym 18:32 hadde vært blogger:
      «Dagens irritasjonsmoment: At Isabel Raad ikke fletter inn alt håret i flettene sine og heller lar litt hår henge ved ansiktet sitt.»

    4. Anonym: Tenkt på at det er en mulighet og at kanskje, men bare kanskje hun syntes det ser fint ut med luggen slik? Kanskje hun syntes det ser mer edgy ut? Kanskje hun syntes det komplimenterer fjeset hennes? Kanskje hun syntes det rammer inn fjeset hennes? Altså, who knows? Men hvem gidder å stille et slikt spørsmål som åpenbart er passivt aggressivt og du må bare finne noe å pille på.
      La nå dama være i fred <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg