HER KOMMER JEG PÅ MIN FØRSTE BOKSIGNERING

reklame for egen bok

Hei fine dere!

Nå starter jeg veldig snart på bokturnéen min!!! Det blir så utrolig gøy å reise rundt i Norge for å møte dere på boksigneringer. Jeg har vært så giret på det helt siden jeg startet på dette bokprosjektet, og det er oppriktig noe av det jeg har gledet meg mest til. Det å få reise rundt og se hvor følgerne mine bor, signere bøker og hilse på dere er stort for meg. Dere har vist meg enorm kjærlighet og støtte gjennom dette prosjektet, og jeg vil så gjerne få vist dere hvor mye jeg setter pris på det og dere. Det har vært utrolig overveldende for meg å se hvor stort engasjementet deres har vært, og jeg kan ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg til å reise rundt og få treffe dere.

Den endelige planen for bokturnéen kommer jeg ut med i løpet av neste uke. Det jeg derimot kan meddele i dag er at den første boksigneringen vil bli på Ark Strømmen bokhandel på Strømmen Storsenter allerede lørdag 10.november, kl 12.00! 

Jeg håper på å få sett så mange som mulig av dere som bor i Oslo-området der. Jeg vet at jeg har mange følgere her, så det gleder jeg meg veldig til!

Nå er vi jammen meg straks i gang, dere. Jeg gleder meg noe vilt!!! 💕

20 kommentarer
    1. Jeg er en av de som har forhåndsbestillt boken din:) en av grunnene til det var for du skulle signere den. Synes det er dumt at du har skrevet i et tidligere innlegg her at det ble så mange forhåndsbestillinger at du ikke kunne signere alle. Det er veldig dumt når du har lovet en ting, da burde dete heller stoppet forhåndssalget til en viss sum slik at du fikk signert de du lovet:-/ jeg bor veldig uti gokk så tviler sterkt på at jeg får den signert ellers…

    2. Hadde vært koselig om du kunne kommet til Skien/Porsgrunn 😍 aldri vært på en boksignering før og aldri heller pleid å kjøpe særlig mye bøker. Men kommer du så kommer jeg 😊

    3. E: Hei! Jo, jeg skal absolutt signere alle bøkene som jeg har lovet. De som bestilte innen den mandagen får den signert, slik som jeg informerte om. 🙂 <3 Klem!

    4. Når du skriver at livet er for kort til å bry seg om hva man spiser på Instagram – ja, livet ditt blir i hvert fall kort. Handler ikke bare om utseende, men om helsen. Skummelt å tenke på hva du blir å gjennomgå i tidlig alder med det kostholdet/livsstilen din. Verken ordentlig mat eller trening.

    5. Hei!
      Jeg gleder meg såå sykt til boken din kommer, har allerede forhåndsbestilt den. Men når jeg har forhåndsbestilt den, når får jeg den da? Og jeg får signert bok da eller? 🙂

    6. Kan man kjøpe boken på boksigneringen hvis man ikke allerede har den? Skal dit med en venninne og har ikke boken.
      Kan man få signering på andre ting som f.eks. T-skjorte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg