DAGENS SMINKELOOK

💄💋

Dagens makeup! Hva synes dere?

Jeg har kjøpt masse ny sminke mens jeg har vært her, og jeg gleder meg så sykt til å få lekt meg med alt. Finnes det en bedre følelse enn å teste ut og finne nye favorittprodukter? Sephora er jo livsfarlig (eller, i hvert fall for lommeboken). De har jo all den sminken man ikke får tak i hjemme, derfor har jeg en tendens til å gå litt vel crazy hver gang jeg reiser til et sted hvor Sephora finnes. Ine er the makeup-queen, så dere kan tro jeg har kjøpt alle anbefalingene hennes. Hehe! Det samme gjorde jeg forrige gang vi var i LA sammen. Den jenta vet hva hun snakker om. Jeg fant så mange nye favoritter sist, og det har jeg gjort nå også.

Jeg kan eventuelt ha en Sephora-haul når jeg kommer hjem, der jeg viser dere alt jeg har kjøpt av sminke? Jeg har jo vist dere to av innkjøpene i de to nyeste vloggene også da, men dersom dere vil ha en bedre review og at jeg viser absolutt alt kan jo det være aktuelt. Det er helt opp til dere! 

22 kommentarer
    1. Hmm.. ser vell ikke den store forskjellene hvordan du vanligvis sminker deg🙈 men du ser smashing ut da!❤️

    2. Kan du vise hva du bruker? Kan du også ha et innlegg hvor du viser dine all time favourite sminke fra hver kategori?<333

    3. Så klart vil vi det. Du kan jo lage det som en grwm, da du har lenge sagt at du skal vise oss hvordan du sminker deg 🙂

    4. Ikke for å være frekk, men bruker du ikke denne looken hver dag? Glitter øyenskyggen er hvertfall en gjenganger. Hvis det er ny brynspenn, foundation eller hva så ser jo ikke vi lesere det akkurat da du fortsatt sminker deg likt 😅

    5. Det var styggt dårlig er du på make up men dette tar jo kaken ser ut som du vat dritta full da du sminket deg

    6. Sephora-haulen har du allerede hatt. Den hadde du når du var der og handlet. Da du kommer hjem skal du lage en video hvor du viser fram det du har kjøpt. Det er IKKE en haul. En haul er en storhandel.

    7. Slutt m hate! Assa liker dere ikrkre kordan hu er så la vær å følg m på hu! Eg syns ho e kul og liker d hu poster og legger ut! Sminken e like nydelig som du! Always! Digger deg!❤️

    8. Nydelige du, vakre Isabel! Sminken er virkelig fin, og øynene dine funkler som juveler. Det eneste jeg ikke er helt fan av er måten du sminker leppene. Jeg synes at du overdriver når du bruker liner rundt de, det blir liksom too much.
      Ellers, smashing utseende as usual.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg