I GÅR VAR JEG PÅ EN DATE

Så, dette er noe som virkelig har fått meg ut av komfortsonen min til de grader. I går dro jeg for å møte en fyr, dere… Herregud, jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det. Jeg var drit nervøs, for datingen har jeg lagt ganske så greit på hyllen den siste tiden. Eller ja, så og si siden jeg ble singel i sommer. Jeg har hverken hatt tid eller lyst til å date, men her nede ble det jammen meg fart i sakene. Vi har pratet sammen en god stund før jeg reiste hit, så vi hadde kjennskap til hverandre fra før – heldigvis. Det gikk i hvert fall veldig bra! Jeg ble blant annet introdusert for hele vennegjengen hans. Det er gøy å se hvordan LA-folk er sammen her, i forhold til oss der hjemme. Alle er veldig imøtekommende og kjempe giret på å bli kjent med nye mennesker. Jeg opplever oss skandinavere som mer innesluttet. Er dere ikke enig? Vi er jo litt det, meg selv inkludert, derfor blir jeg alltid like overrasket når jeg er ute og reiser og jeg faktisk ser hvordan andre folkeslag er, basert på hvor man bor.

Anyway! Jeg hadde en veldig hyggelig kveld i går, og nervene ga seg ganske kjapt. Jeg føler det er på tide at jeg trår litt ut av komfortsonen min og faktisk drar på dates. Jeg mener, hva taper man på det? Jeg storkoste meg, så jeg er glad for at jeg trosset de nervøse følelsene jeg satt med i forkant av daten i går. Hovedgrunnen til at jeg var så nervøs er fordi at han er en person som veldig mange vet hvem er, så jeg visste liksom ikke helt hvordan han kom til å være. Enkelte kjente personer kan jo ha en tendens til å være veldig arrogante og høye på seg selv, men det var ikke tilfelle her. Han var super skjønn! Nå er det ekstra kjipt å snart skulle reise hjem, haha.. Det blir ikke lenge til jeg reiser tilbake hit.

Nei, dere… Jeg er stolt over meg selv som har kastet meg ut i datinglivet igjen. Jeg kan ikke akkurat legge skjul på at jeg synes det var veldig hyggelig å bli bedt på date. 

72 kommentarer

Siste innlegg