TIDEN ER INNE

reklame for egen bok

📍 OSLO

Da er jeg jammen meg hjemme igjen. Det var vemodig å forlate LA nå som jeg hadde det så gøy der, men samtidig er det mye spennende som skjer her hjemme som jeg gleder meg masse til. Jeg starter søren meg på bokturnèen min allerede på lørdag, og i morgen skal jeg til forlaget mitt Egmont og påbegynne signeringer av noen tusen bøker. De av dere som forhåndsbestilte innen den mandagen skulle jo få den signert, og herlighet så mange det endte opp med å bli. Det hadde jeg ikke forventet, men jeg setter så uendelig stor pris på hvor engasjerte og støttende dere er. Dere er virkelig best! Jeg skal sitte i tre dager å signere bok etter bok, så her gjelder det å varme opp håndleddet realt!

Jeg skal få holde boken fysisk i hendene for aller første gang i morgen. Jeg er hundre prosent sikker på at jeg kommer til å felle et par tårer når det skjer, for dette har vært så emosjonelt og stort for meg. Denne boken er det vanskeligste men samtidig det aller viktigste og beste jeg noensinne har gjort. Frem til nå har det bare vært slik at dere har visst om at jeg har skrevet bok, men ingen har fått lese historien min enda.

Jeg både gruer og gleder meg til dere skal få lese den. Jeg gleder meg til å forhåpentligvis kunne hjelpe andre barn og unge som kan kjenne seg igjen i historien min. Jeg gruer meg til at dere skal få vite hvordan jeg har vokst opp. Jeg kvier meg også til reaksjonene i etterkant, det må jeg være ærlig å si. Det aller viktigste for meg er at ingen skal synes synd i meg etterpå, for det er ikke synd på meg. Jeg klarte meg, til tross for at jeg hadde alle odds imot meg. Det er det aller viktigste – at jeg sitter her i dag, og at jeg faen meg klarte det, på egenhånd.

Det har vært surrealistisk hele tiden at jeg faktisk skal dele alt det som jeg har holdt skjult for dere, for venner og for alle som kjenner meg. Ingen vet min historie, og nå helt plutselig deler jeg det såreste og vondeste jeg har. Jeg håper bare så inderlig at noen av dere kan finne håp og motivasjon i det at jeg våger å fortelle. Jeg vet hvor alene man føler seg, og det skjærer hjertet mitt å vite hvor mange det finnes av oss.

Jeg skal ta en tidlig kveld i kveld, men før det skal jeg klemme i stykker familien min. Fy søren som jeg har savnet de! Jeg er så takknemlig for å ha en så fin og sammensveiset familie den dag i dag, som gir meg kjærlighet, støtte og trygghet. I morgen starter dette kapittelet på ekte. Tenk at jeg skal få holde boken i hendene for aller første gang. Jeg er så spent, så nervøs og så STOLT. Fy søren, jeg gjorde det!

23 kommentarer
    1. Skal du virkelig signere ALLE forhåndsbestile bøker?:O Regna med at det kanskje ble for mange til slutt? Uansett er det sykt bra gjort da og viser virkelig hvor dedikert du er^^ Gleder meg masse til å lese den!

    2. Glede meg sykt te å lesa om deg å din historie. Har følgt deg på bloggen fra starten av, å du e bare heilt rååe, det må eg sei <3

    3. Kan jeg bare spørre deg om noe? Har du kjøpt leiligheten din eller leier du? Hva betalte / betaler du for den? 😊

    4. Bestilte boken akkurat <3 Leser ikke bøker ofte, men denne er nok virkelig verdt det!! Stå på videre!!

    5. Hei! Gleder meg masse til boken din kommer og til å lese din historie. Jeg er en av de som har forhåndsbestilt boken din (men ikke innen mandagen så usignert) men angrer nå litt. Det står at man skal få Mail når boken er sendt i posten, men har fortsatt ikke fått det. Jeg tviler derfor på at jeg får boken i tide til å ta den med på strømmen på lørdag, og jeg er sikkert ikke den eneste. Hvordan tenker du dette blir løst? Å ha boksignering før boken blir gitt ut? Må jeg da kjøpe enda en bok på lørdag for å få den signert? Gleder meg masse, men skjønner ikke helt opplegget ❤️

    6. Hei! Kan du plis ha sportsmalsrunde? Men lyse det ut via bloggen slik at vi kan stille spm her (har ikke instagram).
      Love you

    7. Du burde lage en signatur og få den på stempel da går det mye fortere og det er fortsatt din signatur.

    8. Lurte bare på hvorfor det står «fortalt til» på forsiden av boka? Er det du som har skrevet eller har du bare gjenfortalt det?
      Synes du skal være stolt over deg selv uansett, du er enormt modig!

    9. Hadde det ikke vært for at Gud og enhver mann gir ut bok om dagen – at det har blitt en trend – så hadde jeg vært mye mer imponert

    10. Synd at vi som har forhåndsbestilt boken får den mye senere enn andre som bare vil kjøpe. Den er allerede i bokhandelen. Skulle ønske vi fikk den først. Men det var en utrolig fin bok, gleder meg til å lese!

    11. Hei 🙂 Bare lurte på en ting. Vi som har forhåndsbestilt boken din, vil ikke det da si at vi skal få den litt før alle andre? Så siden du skriver at den er i butikk fra og med lørdag, der du skal signere, vil det si at vi som har forhåndsbestilt får den før eller etter lørdag? 🙂 Syns bare det er litt merkelig at vi som forhåndsbestiller da evt får den etter man kan kjøpe den i butikk. Hadde jeg visst det hadde jeg da heller kommet på signeringen hvis du skjønner 🙂 <3

    12. Til Malin som skrev ovenfor her, Isabel skrev i slutten av et innlegg at den blir sendt på mandag til oss som forhåndsbestilte den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg