BOKEN MIN ER NÅ UTE I BUTIKK!

reklame for egen bok

Ææææ!!! Nå er boken ute i butikk!!! Jeg kan nesten ikke tro det. Fy søren! Dette er en så forbanna stor dag for meg. Jeg kan ikke få beskrevet det nok altså, jeg er helt i ekstase. Jeg er så spent på å høre hva dere synes og at dere skal få lese historien min. Nå kan dere løpe til den nærmeste bokhandelen og kjøpe boken min! Her i Oslo vet jeg at de har fått den inn på Ark på Aker Brygge og Ark på Eger Torget. Ps! Dere som har forhåndsbestilt får den tilsendt på mandag. <3

Du kan også bestille den på nett her!

8 kommentarer
    1. Betyr det at vi får boken på mandag eller at den blir sendt da? Gleder meg syyyyyykt mye!❤️❤️❤️

    2. Hvorfor får de som forhåndsbestilte boka senere enn de som kjøper den i butikk? Trodde de fikk den litt før jeg… :/

    3. Gikk til nærmeste bokhandel, der var den ikke:( Men jeg bor på bygda da, så kanskje ikke så rart 🙈 pliiis kom til Hønefoss på boksignering! Må kjøre ca 5t til nærmeste by, men det er så sykt verdt det ❤️ Vil så gjerne møte deg 🙉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg