20% RABATT PÅ HELE (!) NELLY

annonse nelly

Dette innlegget har jeg gledet meg så mye til å poste! I dag er nemlig den offisielle «singles day», og i den anledning feirer Nelly med 20% rabatt på HELE nettsiden i 24 timer! HVOR gøy? 😍Det er jo helt perfekt timing, i hvert fall for min del. Jeg trenger både kjoler til julebordsesongen, samt at jeg har startet på julegaveshoppingen. Da passer 20% rabatt på hele nettsiden meg meget bra. Jeg skal klikke meg hjem noen nye kjoler og mange julegaver til de jeg er glad i. Woho! Det er ikke ofte Nelly slår til med så god rabatt på hele butikken, så nå gjelder det virkelig å slå til. Pssst! Koden gjelder også på NLY MAN!

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «1111» I KASSEN FOR 20% RABATT PÅ KJØPET DITT  ⚡️

Koden varer fra 11/11 kl 00.00- 11/11 (søndag) kl 23.59, og den gjelder på alt bortsett fra noen få merker som står her.

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

11 kommentarer
    1. Må ha vært sykt tøft psykisk å ta aborr da fosteret var over 3 mnd gammelt. Da den allerede har begynt å bli er foster 🙁 må være skrekkelig leit 🙁

    2. Kan du skrive litt om hvorda det er å handle fra pretty little thing? altså strl., frakt (siden det er fra utlandet), moms, toll…

    3. Heia. Ble just ferdig med boken din. Vil ik kommentere over noe, men tenkte bare på at du har glemt å nevne tatoveringen din. Vil også si at du er tøff, vakker, forbilde etc. Og du fortjener kun godt i livet fremover.

    4. Syns det er veldig dårlig at vi som forhåndsbestilte ikke får boken før de andre!! Men en og en halv uke etter, folk får jo lest ut boken før vi som forhåndsbestilte i det hele tatt får den. Utrolig dårlig!

    5. Det er vært veldig få og dårlige oppdateringer den siste tiden. Vet du har mye å gjøre med tanke på boken nå, men jeg snakker om i flere uker. Du lover også alltid gode oppdateringer og innholdsrike innlegg når du er på ferie, men det skjer jo aldri? Savner at du hadde flere oppdateringer om dagen, og at savner at du svarer på kommentarer du får.. ellers ser jeg veldig fram til å lese boken din, og venter på at bloggen blir som den bruker å være <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg