TANKER FØR LEGGETID

annonse nelly

GENSER HER (nå på 20% rabatt!)

💭Jeg blir aldri sjokkert over mennesker lenger. Det viser seg at en jeg traff nå nylig (ikke noe seriøst, men still) har kjæreste. Jeg mener, hva er det som får enkelte til å ville drive å prate og møte andre jenter om man tydeligvis er i et forhold? Jeg skjønner at man kan være i et ulykkelig forhold, men da er ikke svaret å være shady. Gjør det heller slutt, istedenfor å gå bak ryggen på partneren din. Mange er redde for å slå opp, fordi de ikke vil “såre” den andre, mens realiteten er at du sårer partneren din ENDA mer ved å være en drittsekk.

💭Siden jeg kom hjem fra LA har jeg vært så utrolig stresset og sliten. Det var rett på signering av flere tusen bøker, min første boksignering, x antall møter og mye jobb jeg måtte ta igjen. Den reisen var nok ikke så veldig bra timet, men ettersom at vi ønsket å feire halloween der ble det bare slik. Angrer litt på det nå, jeg skulle ønske vi dro tidligere slik at jeg kom hjem i god tid til å kjempe meg gjennom jetlag i ro og fred haha. Heldigvis er jeg back on track igjen nå, men jeg merker at kroppen min sier i fra. I dag har jeg ligget rett ut på sofaen med tidenes hodepine som aldri ville gi seg, så jeg måtte avlyse et kjempe viktig møte som jeg hadde gledet meg masse til. Heldigvis ordnet det seg slik at vi fikk flyttet det til i morgen istedenfor.

💭Nå som bokturnéen min har startet føler jeg meg plutselig så.. jeg vet ikke hva det riktige ordet er. Jeg blir bare mer og mer rørt av å se engasjementet og hvor glade dere blir av å se at jeg kommer å besøker deres by. Det gjør meg så vanvittig glad at dere aner ikke. Første boksigneringen var på lørdag, på Strømmen Storsenter. Jeg skal poste bilder fra dagen senere. Neste boksignering blir allerede i morgen, på Ark på Jessheim Storsenter. Kl 18.00. Håper jeg ser mange av dere der! I helgen drar jeg til Bergen på signering. Jeg har postet hele turné planen her. <3

💭Hallo, gjett hva?! Jeg er allerede godt i gang med julegavene! Det er unormalt til meg å være, jeg er aldri SÅ tidlig ute. Woho! Målet i år er å slippe å stresse rundt som en fanatiker siste uken før jul, haha. I år skal jeg bruke god tid på å planlegge alle gavene til de jeg er glad i. Det finnes ingenting gøyere enn det.

💭Jeg vurderer å ha vlogcember på YouTubekanalen min i år! Hva synes dere om det? Yay or nay? Det går da ut på at jeg poster en ny vlogg hver dag fra 1.- 24. desember. Mange amerikanske Youtubere gjør det hvert år og jeg synes det er så utrolig hyggelig å følge med på akkurat de vloggene. Det er noe med den hellige julestemningen som får meg til å føle meg skikkelig bra. Om dere finner det interessant vil jeg gjerne også innføre det som en tradisjon på kanalen. 

💭 Hva skjer med at det blir bekmørkt så forbanna tidlig? Jeg merker at jeg blir skikkelig nedstemt av det. Ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg savner LA ☹️

30 kommentarer
    1. Ja til vlogcember!! Så lenge du føler at du strekker til og ikke føler et enormt press gjennom desember, hvis du merker at det blir mye kan du jo feks laste opp annenhver dag som sånn “12 days” greier.
      Vet at det er utrolig krevende å filme, redigere og laste opp video hver dag i en lang periode. Har sett flere youtubere som syntes det ble for mye eller at de ikke følte videoene hadde bra nok innhold osv. Jeg selv synes alle videoene er interressante å se på uansett, når det er noen du liker og følger!

    2. Føler man ikke kan stole på noen lenger. Bare en liten uke siden jeg fant ut at min kjæreste hadde en hemmelig telefon med en annen snapchat der han skrev med jenter og sendte dickpics osv.. Jeg er knust.

    3. Ja til vlogcember, så lenge du gjør den skikkelig «julete». Typ julemusikk, og at du har med litt julegreier inni der

    4. Snakker du om han du var på date med i statene? Er sååå spent på hvem dette er. Håper han ikke var drittsekk og hadde kjæreste… Norge trenger et nytt og ordentlig kjendis power couple!❤️ Heia Bella❤️

    5. Hei, Isabel <3
      Ville bare si at jeg nettop hørte episoden med deg i Ida med hjertet i hånden. For et fantastisk menneske du er. Aldri la noen få deg til å tro noe annet! Nå er boken din satt på ønskelista til jul. Varm klem til deg <3

    6. Hvor stor er boka? Tror kanskje jeg har litt liten postkasse, blir den da sendt til nærmeste postkontor?

    7. Hei! Har du noen tanker rundt om du har et ansvar ovenfor dama til typen du traff? Føler du at det er riktig av deg å fortelle dette til henne? Om du enten sender henne en melding, eller sender det anonymt til henne. Eller tenker du at dette ikke er ditt ansvar?
      Jeg personlig synes dette er riktig, og håper inderlig jeg hadde fått beskjed om det om jeg var i hennes situasjon. Men har full forståelse for at noen synes dette er vanskelig.
      Klem 🙂

    8. jeg ELSKET podcasten, du snakker så fint å jeg elsker hvor sterk du er! Forsett sånn Isabell, du er et stort forbilde!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg