14 ÅR SIDEN SIST

Hei fininger! 

Beklager for at jeg ikke blogget i går, men jeg har ikke hatt et eneste sekund til overs. Alarmen ringte klokken 06:15, og da var det bare til å pakke kofferten og kaste seg avgårde til Gardermoen. Jeg er jo på bokturne om dagen, og denne helgen stod Bergen for tur. Jeg skal fortelle mer om signeringene og dele bilder av det senere, for nå skal jeg fortelle om noe annet.

Jeg tok med meg storesøsteren min til Bergen i går, og da vi satt på flyet kom Jasmine plutselig på at det er hele 14 år siden vi satt på et fly sammen. Jeg trodde henne ikke med det første, for 14 år høres jo ekstremt lenge ut. Men jammen hadde hun rett i det hun sa, for sist vi fløy sammen var til Athen i 2004. Det er jo helt sinnsykt at det er så lenge siden? Jeg reiser jo konstant, men kanskje ikke så veldig ofte med familien. Det må endres på merker jeg, for herregud så koselig vi har hatt det sammen på denne turen til Bergen. Det er kanskje ikke så rart at vi ikke reiser så mye sammen sånn egentlig, for vi lever jo to helt forskjellige liv. Hun studerer og jeg blogger, liksom. Men en ferie i blant må vi få til likevel!

Se så nydelig det var når vi flydde. Jeg er den irriterende personen som blir totalt begeistret av å se ut av flyvinduet, haha. Men Gud, det er jo så fascinerende!

I skrivende stund sitter jeg hjemme hos Ine, spiser take away og ser på Wahlgrens Värld. Perfekte søndagen, spør du meg. Vi flyr hjem i kveld, så frem til det skal jeg kose meg med jentene. <3 

24 kommentarer
    1. Hei, Isabell! Jeg har akkurat lest ut boken din og må si at den virkelig ga et sterkt inntrykk. Utrolig vondt å lese, men samtidig så viktig, takk for at du er du❤

    2. Hei Isabel!
      Jeg har aldri vært veldig begeistret for deg, mest av alt for det du har gjort(operasjoner) . Men jeg leste ut boken din på en kveld. Jeg ble helt fanget og jeg gråt. Flere ganger. Jeg har alltid fulgt deg på sosiale medier og her på bloggen vært en fast leser, men som sagt ikke sånn super fan. Men etter boken. Altså WOW. Takk, takk for at du har delt historien din. Og takk for at det går så bra med deg. Nå forstår jeg så mye mer og forstår helt klart hvorfor du unner deg alt du gjør, for fyfaen girl, du har kjempet. Jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem, og bare vært en kveld med deg og bli kjent med deg. For herregud, alt du har vært igjennom og hvor du er i dag. Det er står det stor respekt til. Enorm respekt. Du skal vite at jeg har endret totalt syn på deg, har aldri mislikt deg som person men som sagt for hva du har gjort. Og igjen, jeg skjønner deg. Boken din tror jeg mange trenger å lese for å faktisk forstå. Jeg forstår. Og du er helt fantastisk Isabel! Stå på fortsatt, jeg kommer til å følge veien din videre og er stolt om man kan si det uten å kjenne deg. Boken din gjør deg til er forbilde, et forbilde om at man kan klare alt her i livet så lenge man kjemper og vil. Wow sier jeg. Takk. Tusen takk for at du delte historien din.
      Masse klemmer<3

    3. Vakreste, flinkeste og beste Isabel<3 loveuu, du er mitt største forbildet💘 gleder meg til du kommer til stavanger på boksignering😍❤️

    4. Hei! Jeg vil veldig gjerne begynne med yt, men har ikke så særlig mye erfaring.
      Hva er det du bruker for å redigere dine videoer? Har man rettigheter til å bruke hvilken som helst sang/musikk i bakgrunnen? 🙂
      Håper på et svar

    5. Hei Isabel. Jeg holder nå på med boken din, og er tom for ord. FOR EN HISTORIE. Helt uvirkelig. TAKK for at du har valgt å dele den. 🙂

    6. Kjære Isabell 🙂 Tusen <3 takk for boka og signatur 🙂
      Jeg syntes du er en kjempe jente og beundrer din modighet av å være så fin og åpen.
      Jeg lover å la andre få lest boka etterhvert,.
      Må bare si så medmenneskelig av deg å gi overskuddet til unge som har fått en tøff start i livet. Jeg var heldig med familien men møtte noen som fikk endret det for alltid i tenårene og jeg vil ikke ha barn selv for jeg hadde et trygt hjem med søsken og begge foreldre og når jeg ser hva som kunne skje ned meg som fikk den fine starten på livet og se åssen jeg endte i den dag i dag uten å komme videre i livet for man er så prega. Veldig godt å se,høre deg og få lese boken din som selskap 🙂
      Ha en så god kveld du kan videre skjønne jenta <33
      klem

    7. Hei. Lurte på en ting jeg forhåndsbestillinge boken din og den har enda ikke kommet, hva skal jeg gjøre ? Mulig det har skjedd en feil! Janicke

    8. Jeg har et spørsmål. I del 1, så nevner du ikke Jasmine. Bodde hun sammen med dere da?
      Er akkurat ferdig med del 1, boken kom idag i posten til meg! For en STERK historie og for et STERKT og UNIKT menneske du er <3 Har tatt med meg boka på jobb og gleder meg til å lese fortsettelsen nå i kveld. Har ikkr ord for hvor fantastisk du er Isabel. Alt du har opplevd.... Jeg finner ikke ord. DU ER ONE OF A KIND <3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg