SLIK FÅR JEG KRITTHVITE TENNER

annonse premium white

Et hvitt smil er det fineste jeg vet. Når jeg for eksempel møter en gutt er tennene noe av det første jeg legger merke til. For meg er det viktig å vedlikeholde et fint og hvitt smil året rundt. Jeg har skrevet om tannblekingen jeg sverger til flere ganger tidligere, og nå har jeg lyst til å gjøre det igjen. Det er noen få produkter som jeg ikke klarer meg uten, og Premium White er et av de. Jeg har brukt det i nærmere tre år nå, det sier litt om hvor fornøyd jeg er med resultatet denne tannblekingen gir. Den er fantastisk!

 Processed with VSCO with av8 preset

Etter kun en runde med bleking føler jeg at det holder i massevis. Det er ikke slik at jeg føler at man må gå gjennom flere blekeprosesser før man blir fornøyd. Faktisk ser man en vesentlig forskjell allerede etter første gang. Jeg trodde at jeg innbilte meg det selv, men når mamma så meg etter behandlingen kommenterte hun at de hadde blitt hvitere uten at hun visste at jeg hadde bleket de. Det beviste at det faktisk funker for meg.

Selv bleker jeg tennene en gang i måneden. Det er selvfølgelig individuelt alt etter hva man selv føler behov for, men i og med at jeg har brukt denne såpass lenge føler jeg at tennene mine er nokså hvite nå. Jeg bleker dem mest for å vedlikeholde hvitfargen og for å “freshe” opp når det behøvs.

I tillegg til det faktumet at dette tannblekingskitet er det beste, er det også det mest skånsomme. Jeg har en tendens til å lett få ising i tennene, men det merker jeg absolutt ingenting til når jeg bruker Premium White. Det er et stort pluss for meg!

Klikk her for å få 50% rabatt på Premium White nå!

7 kommentarer
    1. Hei Isabel! Følte for å skrive noen ord til deg. Jeg har nettopp lest ferdig boken din, med tårer i øynene. Du er virkelig en kjempe-sterk jente, som har opplevd ufortjent mye drit! Mitt syn på deg har endret seg totalt, og jeg føler meg dum som har forhåndsdømt deg. Ønsker deg det beste, og all lykke i framtiden<3klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg