TO CRAZY RABATTKODER PÅ NELLY

annonse nelly

Da har Black Week startet for fullt! Det er denne uken alle går crazy på shoppingfronten, for det er nå de aller beste og sykeste rabattkodene kommer ut på løpende bånd. Selv shopper jeg så klart så og si kun på Nelly, for det er der jeg finner det fineste av klær, sko og tilbehør. Jeg har også funnet dødsmasse fint som jeg skal gi i julegaver! Det er nå det er best å slå til når det gjelder julegavehandelen, dere. ✨

Jeg har to rabattkoder å dele ut på Nelly i dag:

1. DU FÅR 25% RABATT PÅ PARTY SHOP HER 

(denne koden går ut kl 23:59 i kveld).

2. DU FÅR 25% RABATT PÅ ALT (!) FRA NLY BRANDS HER VED Å KLIKKE HER OG OPPGI KODEN «NLYBRANDS25».

(Denne varer frem til 22.11, klokken 10:00).

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

1. HER (det er denne jeg bor i for tiden haha) ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟ 6. HER

17 kommentarer

Siste innlegg