40% RABATT PÅ DESENIO

annonse Desenio

Mamma flyttet nylig inn i ny leilighet, og da tok jeg på meg oppgaven som gikk ut på å dekorere hjemmet. Jeg visste med en gang hvor jeg skulle klikke hjem pynt til veggene fra, og det var så klart ingen andre enn Desenio. Jeg har selv dekorert veggene mine hjemme med posters og rammer fra Desenio i noen år, og det er fordi de rett og slett har så utrolig mye fint til ethvert hjem. Uansett hvilken stil du har i hjemme ditt, kan jeg garantere deg at du vil finne noe som passer perfekt inn.

Og dere? Jeg er så heldig som har fått lov til å gi dere eksklusiv tilgang til Desenios Black Weekend-tilbud! Bruk VIP-kode “40ISABEL“, og du får både tidlig tilgang og et bedre tilbud – fantastiske 40% rabatt på plakater!
Koden er gyldig mellom 20.-22. November (ikke inkludert handpicked/ collaboration plakater eller rammer)

FINGER PLAKAT HER  ⎟ BEAUTY BEGINS PLAKAT HER

På Sidras soverom ble det disse to girlpower-posterne som fikk pryde veggen. Elsker de! Jeg valgte gullrammer da vi alle i familien er glad i gulldetaljer.

Ps! Begge disse posterne er i størrelse 50×70.

BON APPÈTIT PLAKAT HER

På kjøkkenet gikk vi for denne enkle og stilrene plakaten i sort ramme.

Slik ser veggen i stuen ut. Jeg elsker hvordan resultatet ble! Desenio har fått et ekstremt genialt verktøy på hjemmesiden, nemlig eksempel-byggevegg hvor man kan sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Dette gjør at man kan få et inntrykk av hva som passer i hjemmet! Jeg tok den i bruk når jeg skulle finne ut hvilke bilder jeg ville sette sammen til en bilde-vegg i stua. Genialt! Du finner her.

____

Husk å benytt dere av tidenes beste tilbud nå da, dere!

21 kommentarer
    1. Hei! Lurer på hvordan er de Bronx skoene frå nelly i størrelsen? (de svarte med hvit såle) 😀 Håper på svar! ha en fin kveld <3

    2. Hva tenker du om at andre bloggere har gjort kirurgiske inngrep og later som ingenting? I tillegg gjelder dette også bloggere som tidligere har blitt tatt for bildemanipulering med hensikt å se tynnere ut, f. Eks..

    3. Jeg blir så forbanna imponert!!!!! Liksom, går det an? Du blogger og du blogger og du blogger!!! og det blir like bra hver gang😫 hva enn det handler om så leser jeg alltid alt. Jeg får bare lyst til å lese videre, fordi du gjør alt så mye gøyere å lese. Jeg måtte bare få sagt det! Jeg er så takknemlig for at vi har deg som blogger. Du er den alle burde se opp til❤️ Amaazing!

    4. Hei<3 Jeg lurer på om du kanskje har lyst til og ta turen innom Hønefoss med boken din? Det hadde vært så Gøy!!<3 Ps elsker deg❤️❤️

    5. Hei 🙂 Jeg ELSKER gulvet i stuen i den nye leiligheten til moren din 🙂 Kan du plz spørre hvordan type gulv det er eller hva det heter? Er midt opp i oppussing og setter kjempe stor pris på svar <3

    6. Hei, ser ikke det på disse bildene men lurer sånn på hvor den hvite sjenken som din mor har i stuen er kjøpt? Ser den godt på snappen til Ine fra igår bak kamera mannen 😀 venter på svar 🙌🏻😍 ilu❤️

    7. Jeg mener dette kun som konstruktiv kritikk, da jeg mener du er i toppsjiktet og kan lett holde “for god” for clickbaits uten at du mister lesere. Jeg mener det er for “billige” bloggere som kun får lesere på den måten. For ja du svarer til leseren, men ikke om hva. Og da er det bare irriterende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg