HELGEVLOGG ⎟ BLI MED PÅ BOKTURNE!

I helgen var jeg jo i Bergen på bokturne, og i den forbindelse valgte jeg å vlogge hele helgen! Det er kanskje litt gøy for dere å være med på bokturne og se hvordan det er? Jeg syntes i hvert fall at det var veldig gøy å spille inn til dere, da dette tross alt er ganske stort for meg. Tenk så heldig jeg er, dere! 😭<3 Jeg kan ikke fatte og begripe at SÅ mange mennesker kom på signeringene mine. Fy søren, jeg blir helt rørt!

   HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER   

10 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du solbriller inne? Ser utrolig dumt ut, og virker bare som at du tror at du er «Norges største kjendis» 😂

    2. Jeg gikk en gang forbi en lokal forfatter som hadde boksignering på et senter (vi snakker naturligvis en mindre by), og han satt der helt alene. Det var ingen kø. Ingen som gikk bort. Jeg får fortsatt vondt bare av å tenke på det. Jeg gikk naturligvis bort til han. Jeg håper så inderlig at dette kanskje var mot slutten av signeringen hans eller såpass tidlig at ingen hadde rukket å dukke opp enda. Jeg klarer ikke tanken på at ingen kom. Nei. fælt.

    3. KRISTIANSAND?😪😪 du aner ikke hvor mange lesere du har herfra! Du burde ha sånn avstemming på et extra besøk i Norge på boksigneringen. Og angi plasser og den som vinner får besøk 😫❤️

    4. dere er mer enn gode nok til å stille opp som dere gjorde på en søndag, elelr en hvilken som helst dag i uken. Man MÅ ikkje sminke seg til trengsel 🙂 Vakre er dere uansett. Og når du har så mye vipper så kan man knapt si at du trenger noe særlig makeup 🙂
      Ellers veldig morsom random ting å ta med kommentaren om tennene til hamsteren hahaha 😀

    5. Kjære Isabel, jeg vil bare si at jeg kanskje ikke har vært din aller største fan før, men nå… jeg klarer virkelig ikke å la være å smile og bli glad når jeg ser deg på video, du er så oppriktig skjønn, snill og god, og absolutt ikke “stuck up”! Jeg blir så glad på dine vegne av at ting går så bra for deg nå, ønsker deg alt godt videre. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg