JEG FIKK ET INNFALL VED MIDNATT

Så fornøyd, da! Og sjekk det fine skovalget da, dere. Fashionista 😛

Søsteren min og jeg fikk et lite innfall i går kveld, eller ved midnatt, rettere sagt. Det er merkelig, men vi begge craver alltid det samme samtidig. Vi kan gå rundt å ikke være hypp på noe godt overhodet, men så plutselig i samme sekund gjør vi alt for å få noe digg i hus. I går kveld satt vi bare å chillet, spiste kveldsmat og pratet. Før vi visste ordet om det befant vi oss på butikken, som forøvrig ligger i underetasjen her. Hvor smart akkurat det er, kan vi jo diskutere. Det blir litt for mange turer ned dit i løpet av en uke, for å si det mildt. Det er jo egentlig ikke bra for hverken lommeboka eller helsen, men i går kveld brydde vi oss lite om det haha. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som er så godtegriser som det jeg er. Dere som har lest boken min vet allerede at jeg har vært slik siden jeg var bitteliten. Alltid vært svak for sukker. Shehed Jasmine og jeg stjal alltid sjokolade fra vår egen bestemor, liksom. Da er det ille haha. Til slutt ble det krig fordi hun begynte å gjemme alt av godteri hun hadde hjemme, så det endte opp i “sjokkis-jakt” hver gang vi kom på besøk (som var typ hver dag). Stakkars mormoren vår. 

Dette endte vi opp med i går! OG den der bananchipsen kan dere drite i å kommentere, for den kan ikke jeg ta ansvaret over. BANANCHIPS?!?! Jeg ble nesten litt sinna når søsteren min på død og liv måtte kjøpe det. Det ser jo veldig lite delikat ut, men alle har vel sine favoritter I guess. Jeg skjønner bare ikke at valget faller på det når det finnes ting som typ Sørlands CHIPS. Jeg mener, kom igjen! 😎

Dette ble et veldig random og lite “viktig” innlegg, men jeg prøver å oppdatere dere litt mer om de hverdagslige tingene i livet mitt. Det har blitt litt mye reklame og bok-prat her i det siste, så da schmækker jeg på med litt sånne hverdagsinnlegg også! Nå skal jeg faktisk dra på innspilling. Første innspillingsdag starter om noen få timer, og jeg gleder meg noe enormt. Jeg er usikker på hvor mye jeg har lov til å fortelle enn så lenge, men jeg skal prøve å mase meg til å få røpe litt mer til dere. <3

Klem!

17 kommentarer
    1. Også på ein Tirsdag:))))ell ble det lillelørdag? siden det var over kl 24.00:) godt dere var to om det der:))) viktig å kose seg… Men den bananchipsen der, den må jo kommenteres:)))) huffa meg, men igjen, hver sinn smak som det heter. Lykke til med innspillingen. Ha en fin dag videre.

    2. Hei, er bildene fra innlegget hjemme hos moren din? Bor dere alle der? Dere har fått det veldig kos😀. Hvor stor er leiligheten?

    3. jeg leste boken din ferdig for noen dager siden, fyfaen jeg har fått ett helt annet syn på deg! tidligere har jeg ikke vært særlig begeistret for deg, men nå fyfaen, jeg har så innmari mye respekt for deg! du fortjener alt godt. jeg ble så glad i deg og varm av boken din, så idag fikk vi en ny valp som jeg oppkalte etter deg, hun heter Shirog❤️ hun er en liten Petit Brabancon. klem fra meg og min nye valp Shirog

    4. Kjempe gøy du poster mye forskjellig! Det gjør at leserne aldri blir lei. Du er så flink Isabel. Hva enn det finnes av blogg awards, HVORFOR HAR IKKE DU VUNNET? sier jeg bare… Norge skam deg, Isabel er desidert Norges beste blogger! Om ikke verdens. Du er så oppfinnsom, kreativ, gøyal og ja! Alt på samme tid! Digger deg❤️

    5. Hallo!:) jeg har ikke lest boken din, enda! Men jeg håper å gjør det snart!:) jeg må bare si at jeg har virkelig fått et nytt syn på deg! Det virker som om du har blitt mer voksen !:) og mer fornuftig!🙈 etter jegghlrte deg på Ida sin podcast så har jeg virkelig fått skikkelig sympati på det du har gått igjennom og en forståelse for hvorfor du har gjort som du har gjort med operasjoner osv!:) digger deg!:)

    6. Helt enig med Kine 🙂 har heller ikke vært så begeistret for deg..men etter å ha lest boken fikk jeg et nytt syn på deg.. 🙂

    7. Hei Isabel❤️❤️
      Jeg forhåndsbestilte boken din, men jeg har enda ikke fått noe i posten😢 vet du hvorfor? Love u❤️

    8. Litt feil bruk av ordet innfall her 😉
      Hentet fra ordboken.
      inn|fall n1 (av foreldet innfalle)
      1 angrep med våpenmakt
      fienden gjorde stadige innfall bak våre linjer

    9. Bj0rt: Du vet at et ord kan ha flere betydninger? Når det står tallet 1 foran forklaringen, betyr det at det er én av flere betydninger. Også fra ordboka:
      3 idé; innskytelse; påfunn
      EKSEMPLER
      et plutselig, impulsivt innfall
      et morsomt innfall
      et tåpelig innfall
      Hvis du skal påpeke andres feil, bør du i alle fall sørge for at du har rett…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg