UKENS SPØRSMÅL

annonse nelly & egen bok

GENSER HER (nå på 26% rabatt) ⎟ JAKKE HER (nå på 25% rabatt!)

Hvordan var du som ungdom?

– Jeg var superduper fotballinteressert. Det var det det gikk i. Jeg husker også at jeg så og si kun hadde guttevenner, da jeg ofte følte at det var så mye drama og intriger mellom jentene på trinnet. Ellers var jeg livlig og som oftest alltid i godt humør. Jo, også hadde jeg alltid alt for mye energi. Jeg var den irriterende klasse eleven som aldri holdt kjeft… Haha.

Hvorfor har du vært åpen om hva du tjener?

– Mest fordi jeg skjønner nysgjerrigheten til leserne mine. Alle vet hva en lege kan tjene, det samme med en butikkmedarbeider. Det kan man lett søke opp. Det har derimot ikke vært like enkelt å finne ut hva en blogger kan tjene, og blogging har jo faktisk blitt et yrke med tiden. Derfor har jeg svart, fordi jeg skjønner at folk lurer. Rett og slett! Jeg var veldig nysgjerrig på det selv før jeg begynte å leve av bloggen. 

Hva gjorde filmteamet hjemme hos deg i dag? Hva filmer du til?

– Det kan jeg ikke røpe enda, men jeg håper jeg får grønt lys snart! I morgen skal jeg faktisk spille inn fra klokken 09-19. Til tross for lange innspillingdager, gleder jeg meg veldig. Det er kjempe gøy! Jeg elsker jo virkelig å gjøre TV, det er noe av det beste jeg vet.

Hvilke restauranter anbefaler du i Oslo? Skal nemlig dit i helgen! 🙂

– Så gøy!! Jeg liker Pinchos, Coyo (meksikansk OG de har verdens godeste Churros dessert), Jacob Aall og Olivia. 

Når kommer du til Tromsø på signering?

– Neste torsdag, altså 29. november!! Gleder meg masse. <3

Savner du å ha kjæreste?

– Innimellom gjør jeg faktisk det. Spesielt nå på vinteren, haha. Det er liksom “cuddle season”, og da er det jo veldig hyggelig å ha en kjæreste man kan gjøre klissete kjæreste-ting sammen med. Nå som julen nærmer seg savner jeg det spesielt mye. Det er så mange “tradisjoner” eksen min og jeg skapte sammen, som for eksempel å dra til Gøteborg hvor vi sjekket inn på hotell for en helg og koste oss på Lisebergs dødskoselige “julemarked”. Sånne ting savner jeg. Men samtidig er jeg ikke klar for noe kjæreste og jeg vet at jeg har godt av å være singel og fokusere på meg og mitt. Tiden for kjæreste og hele den biten kommer når den kommer! 

Når skal du reise til utlandet igjen?

– Dersom alt går etter planen reiser jeg bort litt før nyttårsaften, for å feire nyttår i et annet land! Hvor gøy?! 😍

Hvor kan man kjøpe boken din på nett?

– Den får du kjøpt her, i tillegg til på bokhandel rundt om i hele landet. <3

Hvor får du inspirasjonen din fra?

– Jeg merker at jeg suger til meg masse inspo når jeg er ute å reiser. Jeg elsker å få nye inntrykk og oppleve nye steder, det gir meg en helt ny “livsglød”. Når jeg føler meg skikkelig uinspirert lengter jeg alltid ekstremt mye etter å booke en ny reise. I tillegg til på reiser, får jeg mye inspirasjon på Instagram faktisk. Spesielt når det kommer til fashion. 

Hva skal til for å få med deg ut på en date?

– Skjønn du er! Jeg blir faktisk litt smigret haha. Vanskelig å svare på, men det kommer jo veldig an på personen. Jeg blir egentlig ganske klein i slike dating-situasjoner, og helst vil jeg unngå det. Jeg vet ikke, jeg blir bare litt ukomfortabel av dating. Det er kanskje fordi jeg lenge har vært i forhold.. Jeg var dog på date i LA, og det gikk kjempe bra! Takk og lov for det, ellers hadde jeg nok i hvert fall blitt skremt bort fra datinglivet.

Har søsteren din også byttet navn?

– Ja, hun byttet til Shehed Jasmine for flere år siden. Hun beholdt fortsatt Shehed som fornavn, men har Jasmine som mellomnavn.

Hvorfor ser vi ikke så mye til Jasmine på bloggen din?

– Hadde det vært opp til meg hadde jeg spammet bloggen med masse bilder av henne, men hun er faktisk ikke komfortabel med det. Det må jeg så klart bare respektere. <3 Ikke alle synes det er like stas å bli postet bilder av på en stor blogg med mange tusen lesere. Det er så klart helt forståelig!

Har du en Nelly-rabattkode nå?

– Oh yes! Du får 25% rabatt på ALT fra NLY Brands ved å klikke her. <3

Skal du ha vlogmas?

– Jaaa!!! Gleder meg! Jeg var innom en butikk i dag og skulle til å kjøpe noe julepynt som var kjempefint, men så lot jeg være slik at jeg kan vlogge det og spare det til vlogmas. Skikkelig dedikert, skjønner dere! 😅 Elsker å se på andres vlogmas, så i år skal jeg definitivt kjøre på med det selv også. Dere var jo dessuten kjempe begeistret for det, så det er ingen spørsmål lenger!

Hva skal du gi søsknene dine i julegave?

– Det hadde ikke vært så smart av meg å skrive her, for da hadde de fått vite det innen 2,5 sekunder. Haha! Vi får vente og se. 

Hadde du blitt sur dersom eksen din hadde gått videre?

– Jeg tror nok at han allerede har gått videre, det er jo flere måneder siden det ble slutt mellom oss. Å gå videre og gi slipp på det som en gang var oss er jo helt naturlig å gjøre, og ingenting jeg blir sur for. Vi er kjempe gode venner den dag i dag, noe jeg er evig takknemlig for. Han var ikke bare kjæresten min, men også bestevennen min. Det er fint at vi fortsatt kan bevare det fine vennskapet vår, til tross for at det er slutt. Hvem skulle trodd at det kunne ende så “fint”, med tanke på hvilket helvete det ble vårt første breakup. Takk Gud for at det endte slik som dette nå. <3

Hvor har du kjøpt Adidas genseren på snap storyen din?

– Den har jeg kjøpt her. Eeelsker den!

_____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet også, så skal jeg få svart dere der!

40 kommentarer
    1. Har du hengt noe med Pierre siden det ble slutt? Eller går det mest i chatting? 🙂
      Veldig mange bra spørsmål denne runden syns jeg! Ikke så mye av det samme som det pleier å være

    2. Nå som det nærmer seg jul er det ekstra viktig å gjøre noe fint for de som ikke har det så bra. Hva med å ha en konkurranse som går ut på å gjøre noe fint for noen som ikke har det så greit? Hvor vinneren får en signert bok fra deg? <3

    3. Har du fullført 3 år videregående?
      Har du planer om å studere i framtiden, og da eventuelt hva? 😊

    4. Jeg stillte deg spm til ukens spm men du har ikke svart på det, hvorfor svarer ikke du på det folk spør deg om når du ber oss om å spørre??

    5. Silje: Vi dro sammen på en lunsj for rundt en måned siden da han var i Oslo. 🙂 Kjempe hyggelig å se hverandre igjen! Ellers oppdaterer vi hverandre på livene våres innimellom!

    6. Åh må bare si at boken din er den første jeg har for det første kjøpt, og for det andre lest helt ut!!😍Skulle ønske den aldri tok slutt😫🤩Du er fantsisk flink! Og jeg ble utrolig positivt overrasket hvilket annet «syn» jeg fikk på deg ❤️

    7. Hei🤗Liker du sushi? Og vet du om noen gode sushi restauranter på Sørlandet hvor man kan. Velge hva man vil ha på sushien? Sånn at de lager den fra bunnen av? Gjerne kom med eksempler og navn, og håper de har det rundt i norge😍F.eks med kylling også i🤩

    8. Hei Isabel, ble slutt mellom kjæresten og meg etter 3 år sammen for en måned siden. Og jeg sliter veldig. Jeg savner han skikkelig, men han savner ikke meg, får jeg inntrykk av. Så jeg vil jo egentlig bare komme meg videre, men sliter med det å kunne se for meg selv med en ny fyr.. hvordan fikk du til det? Det å skulle snakke med nye gutter eller ha sex med nye gutter? I tillegg, hvordan klarte du og Pierre å beholde et godt vennskap etter dere slo opp? Det er noe jeg sterkt ønsker, siden vi har vært så lenge sammen og jeg er veldih glad i han.. haha håper du svarer på dette❤️

    9. Jeg har et spørsmål, jeg håper du vil svare! Jeg skjønner dette er veldig privat og kanskje ubehagelig, men hvis ikke- hadde det vært mulig å ha en video med din mor og søsken der de kan få spørsmål angående hva de syns om boken din og deres historie evt? Og jeg ser andre lurer på det også, er du fra Iran eller Irak? Ble vanskelig å forstå da det av og til var snakk om Irak og Iran i boken. Og en liten skryt på slutten – WOW! Leste boken på 1 døgn, og jeg hater bøker. Den var så bra, så ekte og så vond. Jeg tar av meg hatten og sier unnskyld for at jeg fikk feil førsteinntrykk av deg, alle har en historie og det må vi aldri glemme ❤ heier på deg!! Og du må ha flere videoer!! Klem

    10. Hei! Jeg bor i Trondheim og har veldig lyst til å komme på boksignering i helga, men jeg lurer på om mann må kjøpe boken din for å møte deg eller få autograf? Du virker som en så hyggelig person jeg har veldig lyst til å møte, du er en fantastisk blogger stå på videre. Hadde satt pris på svar❤️

    11. Hvordan foundation bruker du? Har du tips til foundation / pudder som varer hele dagen? Bruker mineralpudder men etter en halv dag ser det helt jævlig ut 😂 du ser alltid så smashing ut ❤️

    12. Du nevner ungdomskjæresten din i podcasten med Ida. Er han fra Stavanger og har dere noe kontakt idag? Har du møtt han etter du var ssmmen med pierre?

    13. Jeg holder på å lese boken din nå og har kommet til episoden med knekkebrød med syltetøy etter at faren din flyttet inn med dere. Jeg vil bare si, fy faen så jævlig. Jeg vet at du ikke vil at vi skal synes synd på deg, men når jeg leser dette så synes jeg så fryktelig synd på både deg, din søster og din mor. For en jævlig start på livet 🙁
      Det gjør også at jeg takker gud for min familie og min gode, trygge barndom. Som jeg skulle ønske at alle barn i verden kunne opplevd. Blir oppriktig lei meg og jeg tenker på hvor mange barn som går gjennom slike ting som du har opplevd, hver dag, år etter år…
      Boken er i hvert fall kjempebra, så langt, så gratulerer til deg, kunne tenkt meg å gitt deg en klem <3

    14. Hei! Kjøper du klær fra andre steder(på nett) enn fra Nelly? Og hva anbefaler du annet enn Nelly? De har sinnsykt mye fint på modellene sine og de som er litt «tynnere», men for oss som faktisk har lår og rumpe går for eksempel ikke buksene over midten av lårene omtrent, samme med jumpsuitene deres:(( bestilte syykt mye fint derfra, og gledet meg masse, men måtte faktisk returnere alle 10 plaggene fordi det var smått over rumpa.. og gikk til og med en størrelse opp..:( Litt skuffende for det ser så bra ut på nett(og deg)!!

    15. Hvordan ble du kjent med folk på undomssoklen? Er veldig sjenert og går i 8-klasse. Føler bare at det blir veldig kleint!

    16. Hei du vakre Isabell ! Elsket boken din, den traff meg rett i hjertet, å jeg kjente meg selv igjen i så mye av det du skrev! Takk for at du delte historien din ! ❤️
      Men håpet du kunne svare meg på en liten ting 🙈 hva slags kamera bruker du til vloging? Jeg ønsker meg et bra kamera, men så
      Mange å velge i, å vil ha kvalitet 😁 håper på svar fra mitt nye forbilde, virkelig, du er en så tøff jente og jeg er stolt av at du er den du er ❤️❤️

    17. Leste ut boken din på under en dag 😭 og jeg er absolutt ingen lesehest! Kan telle på en hånd hvor mange bøker jeg har lest i mitt liv (er 27 år). Herregud, du får sikkert mange sånne meldinger daglig men jeg har ikke ord! Ingen burde få oppleve det du har, men dessverre skjer det. Og jeg er så takknemlig for at du har skrevet denne boka! Jeg skal snart begynne å jobbe i en omsorgsbolig for barn som har blitt fratatt sine foreldre av forskjellige grunner, og selv om jeg har kunnskapen fra skolebenken er det likevel utrolig nyttig for meg å ha lest boken din. Og kunne få et perspektiv fra en som har vært i en sånn situasjon, men enda klart seg så utrolig bra! Og det gir meg så enormt stor motivasjon at jeg kan bli den ene personen som kan hjelpe et barn til å få et normalt liv. Så tusen takk for at du skrev boken <3 den hjalp meg til å bli en bedre miljøterapaut og den vil nok hjelpe mange barn der ute med å holde motet oppe!

    18. Hei, for lenge sia skrev du om en klesbutikk i Oslo som du likte veldig godt, den hadde kule klær. Hva het den?

    19. sksl du være med på bloggerne?
      jeg lurte på noe med paradis hotel, d e sånn eg så en video der en skulle melde seg på ph, så sto d team erik eller team isabel, er d deg isabel? skal du være med på ph igjen i 2019?❤️

    20. Jeg feiret jul og nyttårsaften i Gran Canaria i fjor og jeg vil ikke anbefale det… ble liksom ikke det samme. Men var jo gøy å prøve noe nytt! Men var ikke for meg ihvertfall..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg