TB TIL SOMMEREN

Nå som det er mørkt, kaldt og trist i november måned, synes jeg det passer bra med en liten throwback til sommeren som var. Jeg hadde det utrolig gøy, det skal sies! Samtidig var det mye som skjedde i livet mitt på den tiden. Den største endringen var at jeg ble singel. Det var tøft, men samtidig gikk det “fint” ettersom både eksen min og jeg var forberedt på at det kom til å skje og vi begge var enig om at det var det beste for oss begge. Vi endte forholdet med en god tone, og vi har klart å bevare det fine vennskapet vårt. Det er noe jeg er evig takknemlig for, for vi var ikke bare kjærester men også bestevenner. Anyway! Jeg opplevde mye fint i sommer med mange fine mennesker. Det absolutt gøyeste må nok være ferien jeg overrasket småsøsknene mine med. Det er så koselig å tenke tilbake på de fine minnene vi skapte i Bulgaria og alt vi opplevde. Uansett! Nok prat nå – la oss sette i gang! 💕

LOS ANGELES

I starten av sommeren reiste jeg til LA med jentene. Det var min aller første gang der, og herregud som det levde opp til forventningene. Jeg hadde alltid drømt om å reise dit for å oppleve det alle snakker om, og endelig ble den drømmen realisert i år.

OK, denne dagen må være høydepunktet ved hele turen. Her, utenfor Kim Kardashians pop up shop KOM HUN PLUTSELIG GÅENDE!!! Jeg holdt oppriktig på å svime av. Jeg ble full on fangirl og klarte ikke kontrollere meg hahaha! Jeg kastet i fra meg alt jeg hadde av poser i hendene og løp etter i håp om å få bilde, klem, hva som helst. Dessverre uten hell, for jeg var ikke den eneste som fløy etter henne. Kan dere se det for dere eller? Komisk! Sjukt morsomt minne å tenke tilbake på. Klarer faktisk ikke holde latteren tilbake når jeg kommer på hvordan jeg ble når jeg så henne. 

Fine Santa Monica. Her var det så idyllisk!

Sprader rundt i LA´s gater!

🚲 ☀️ 💦

Jeg savner å være så tan… 🙁

Beverly Hills Hotel! Heeelt nydelig der, fy søren.

Universal Studios var så klart et must. Der storkoste vi oss på Ines bursdag!

EN MINI FERIE I FALKENBERG

Hehe, det her var nok et sjeldent syn! ☝🏽

Før vi rakk å slå opp (haha fy, det hørtes ganske trist og brutalt ut) hadde P og jeg en fin liten miniferie hjemme hos familien hans i Falkenberg. Jeg fant alltid roen når jeg var der. Sånn indre ro som jeg aldri helt klarer å få noen andre steder, spesielt ikke i Oslo hvor alt er så travelt og hektisk døgnet rundt. I Falkenberg var det bare avslapping, god mat, rolige omgivelser og masse kjærlighet. 

Elsker svenske priser!

Det ble til og med to runder med golf. Gjett hvem som vant da? 😇Veldig viktig å påpeke!

FINDINGS 2018

Findings 2018! Jeg husker hvor gøy jeg hadde det da. Det var første gangen jeg festet etter bruddet, så jeg hadde gruet meg litt til å innta alkohol for å være ærlig. Heldigvis gikk det dødsbra og jeg storkoste meg med alle vennene mine! Den Findings helgen er et minne for livet! Festivaler er seriøst SÅ fett!!! Neste år håper jeg at jeg får tatt turen til Coachella. Det ser jo helt sinnsykt ut.

OVERRASKET RAMI OG SIDRA MED FERIE TIL KYPROS

Dette bildet er tatt i det vi ankom Gardermoen, klar for innsjekk og flytur! Jeg var i lykkerus her, for 30 minutter tidligere hadde kusinen min og jeg hentet Rami og Sidra med en fullstappet taxi med deres kofferter som mamma hadde pakket i forkant. De ante fred og ingen fare der de satt på en restaurant og spiste dessert med Jasmine. De ansiktsuttrykkene deres når de begynte å forstå hva som skjedde var helt priceless! 

<3 <3 <3

Vel, her tilbrakte vi mange timer. Bading og soling er aldri feil!

Tivloi er alltid en god idé!

Tenk at jeg er så heldig som har en så fin familie!! <3

Vi tok en dag “ut på havet” hvor vi leide en “trøbåt” med sklie som vi koste oss med.

Go kart er en tradisjon som må gjennomføres på hver og en reise. Sånn er det bare! Denne gangen turte til og med Sidra å gasse på, hehe.

MASSE FAMILIEKOS

Vi var flinke til å finne på masse, familien og jeg. Alt fra middager ute, til sene kveldsturer, til overraskelsesfest for mamma, til sofakos. Familietid er den beste tiden. Det er lite jeg verdsetter like høyt som de. 

____

Hva er ditt beste sommerminne?

8 kommentarer
    1. Hei. Skal du ha konkurranse for å gi ut boken din gratis til en heldig person? (For dem som har dårlig økonomi) :/

    2. Herregud for en fin familie dere er! Og at du gjør så mye fint for de, det er veldig godhjertet å snilt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg