JEG VISSTE AT NOE VAR GALT

annonse nelly

   HEI FRA TRONDHEIM   

I dag har jeg vært en ekte kriger, ass. I går kveld ble jeg såpass dårlig i formen at jeg endte opp på legevakten. Det er ikke noe alvorlig altså, men jeg har slitt med ekstremt vondt i halsen i langt over en uke nå uten at det har blitt bedre. Det har derimot bare forverret seg, og i går ble det så ille at jeg begynte å lure på hva som foregikk med meg. Jeg er en person som sjeldent drar til legen, og i hvert fall aldri på legevakten. Men i går hadde jeg ingen valg, så rundt 00:30 i natt dro jeg dit for å sjekke “tilstanden” min. Det viste seg at jeg har klart å dra på meg en sånn der koselig halsbetennelse… Woho. Jeg har jo virkelig ikke tid til å være syk nå. Man har for så vidt aldri tid til å være syk, men nå er det oppriktig krise å ikke være i form. Fanken også… Men, er jeg på bokturné så er jeg på bokturné! Jeg avlyser aldri jobber jeg er booket til, uansett hvor dårlig jeg måtte være. Så med vond hals og en natt hvor jeg fikk to timer med søvn satte jeg meg på flyet til Trondheim i morges. 

JAKKE HER ⎟ BUKSER HER ⎟ VESKE HER ⎟ GENSER OG SKO BALENCIAGA

KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «VIP25» FOR -25% RABATT PÅ HELE NELLY!

Jeg hadde to signeringer i Trondheim i dag, og jeg må bare takke alle dere som kom! Alltid like hyggelig å treffe dere. <3 Virkelig! Jeg var litt stresset i forkant av begge signeringene da jeg har gått rundt som en zombie i hele dag med null søvn og elendig form, for jeg vil jo så gjerne være energisk og glad når jeg reiser rundt og er så heldig som får møte så mange fantastiske mennesker. Mamma har hørt meg være bekymret fra klokken 06 i morges. Jeg hater bare å vite at jeg ikke klarer å gi “nok” av meg selv, om dere skjønner? Dersom dere syntes at jeg var litt død i dag, så vet dere hvorfor nå. Jeg burde vel egentlig holdt meg hjemme, men det var helt uaktuelt for meg å avlyse. <3

Nå sitter jeg på flyplassen og venter på at boardingen skal starte. Det ble en dagstur hit bare, kjapt og effektivt! 

7 kommentarer
    1. Hei:) kan du skrive et innlegg om hva du skal gjøre for å leve et mer klimavennlig liv i 2019?
      Hva tenker du, og hvordan rettferdiggjør du at du flyr så mye som du gjør?
      Hvordan synes du ditt forbruk(klær,sminke, interiør etc) er, og hvordan rettferdiggjør du ditt høye forbruk?
      Mener du at mennesker bør begynne å tenke mer over for eksempel sitt forbruk og sine reisevaner? Hvis ja, tenker du at du personlig må ta noe ansvar her? Eller tenker du mer at andre som ikke har blogging som yrke heller bør ta mer ansvar her?

    2. Ååå! Skulle så gjerne kommet å møtt deg😭Bor i Trondheim men hadde ikke anledning til å komme i dag😭 Noen av vennene mine fikk tatt bilde med deg å jeg er sååå sjalu! Håper du kommer senere en gang også❤️Klem

    3. Hei! Spiste du på restaurant mens du var i Trondheim? Så slik ut på snappen din, hvor var du isåfall? 😊 Og ellers god bedring💕

    4. Hei fine:) Lurte bare på hvilken størrelse du har i Balenciaga genseren? Og var det mange i butikken da du kjøpte eller har du vært nylig innom? Bor i Bergen og tenkte å kjøpe den når jeg kom hjem til jul! Setter pris på svar🤗 Gratulerer masse med bokslipp forresten, elsket den!

    5. Hei! Så utrolig flink du har vært med bok og alt ♥️ Lurer bare på en ting, Balenciaga har fått dårlig score når det kommer til pels på klær, blant annet på Pelsfri-appen. Hvordan stiller du deg til det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg