MINE BESTE JULEGAVETIPS

annonse ⎟ Loco, Luxushair, MyMuse, Coolstuff, Norli, Pictureit

Det er ganske sykt at det snart er jul, dere! Det er ikke lenge til vi går inn i desember måned, og det gleder meg noe enormt. Jeg elsker julen mest av alt! Noe av det gøyeste for min del er å glede de jeg er glad i med fine gaver som jeg vet de vil bli glad for. I år har jeg startet tidlig, slik at jeg ikke trenger å stresse meg ihjel når julaften begynner å nærme seg. Dessuten er jeg veldig glad i å bestille gavene på nett, slik at jeg slipper alt det kaotiske stresset på kjøpesentret. Jeg tenkte at jeg kunne tipse dere om noen geniale julegavetips i god tid, slik at dere kanskje kan få litt idéer til hva dere kan gi til deres nære og kjære!

NORLI

Norli får man kjøpt alt fra bøker, til kalender, til koffert, til brettspill! Sistnevnte er jo alltids hyggelig nå i disse tider der man gjerne samles for å hygge seg sammen. Det er jo kjempe koselig å spille spill imens man drikker gløgg og nyter hverandres selskap. Et kjempe godt gavetips er boken dere ser på bildet over, nemlig Milk And Honey. Den er super populær!

 Norli har butikker over hele landet, og nå har de til og med fått en ny nettbutikk. Den finner du her! Ps. Det er fri frakt helt frem til jul. ✨

LUXUSHAIR

Hos Luxushair finner du mye gøy- alt fra extensions til hårpleie! Selv har jeg klikket hjem denne ponytail klypen som man enkelt fester i håret for å få en fyldigere og lengre hestehale. Den er genial og perfekt å bruke på kvelder hvor man vil pynte seg litt ekstra. Den finnes i alle slags hårfarger! I tillegg til extensions, selger de også denne amazing ansiktsmasken som jeg elsker!

Luxushair er Norges største og beste leverandør av hair extensions. Her får du hair extensions av beste kvalitet, og du kan velge mellom tre typer: clip on, keratinhair og tapehair.

Dersom du oppgir rabattkoden «LH15», får du 15% rabatt på kjøpet ditt ut november! 

COOLSTUFF

Hos Coolstuff finner du seriøst ALT! De har så utrolig mye kult som man ikke visste fantes typ, haha. Jeg ble veldig positivt overrasket når jeg klikket meg inn på denne nettbutikken for aller første gang. Som dere ser på bildet over har jeg klikket hjem en unicorn powerbank og prosecco pong! Sistnevnte digger jeg ekstra mye. Genial gave å gi til en venninne for eksempel! Noe av det beste med Coolstuff er at det har gjort gavehandelen til guttene jeg skal gi julegaver til tusen ganger enklere. Gutter er av en eller annen grunn mye vanskeligere å kjøpe til. Men fortvil ikke – her finner du en oversikt med mange kule julegaver til han.

LOCO

Hos Loco finner du absolutt alt innen kosmetikk! De har et enormt sortiment som tar for seg alt innen hårpleie, hudpleie, sminke, kroppspleie.. Alt finnes her! Loco har en nettbutikk, i tillegg til at det også finnes 24 fysiske butikker rundt om i Norge. Det jeg elsker med Loco er at de er 60% rimeligere i pris enn alle konkurrentene sine! Det er rått, synes jeg! De har dessuten prisgaranti i alle deres fysiske butikker (man får igjen mellomlegget hvis man finner produktet billigere et annet sted).

En ting jeg vil tipse dere om som er genialt med denne butikken er at de selger varer helt ned til 5 kroner, så derfor er det genialt å kjøpe gaver til julekalenderen her. I tillegg til det har de også mange flotte julegaver som kan passe alt fra mormor, til søster, til onkel, til storebror. 

Ved bruk av rabattkoden «ISABEL20» får dere 20% rabatt på hele nettbutikken, bortsett fra det som allerede er på salg.

PICTUREIT

Pictureit.no er en utrolig fin nettbutikk som i hovedsak selger posters, men også klokker og armbånd. Litt om Pictureit.no: Pictureit.no er en nettbutikk startet av samboerparet Solgunn og Petter som bor på Sørlandet. De designer og selger personlige norske gaver. Bestselgere er familie- og dialekt posterne som blir produsert lokalt her i Norge. Selv har jeg plukket ut mine to favoritt posters, som du finner her. Disse posterne er jo helt nydelige å gi i julegave til noen man er ordentlig glad i. Selv har jeg disse to stående på en hylle i stuen, fordi de er så fine!

Rabattkode: «RAAD20» for å få 20% rabatt på nettsiden!

MYMUSE

MyMuse.no er en norsk nettbutikk som tilbyr eksklusivt undertøy til kvinner som ønsker det lille ekstra. MyMuse har fokus på å tilby undertøy av høy kvalitet, og det klarer de jammen meg også. Det jeg elsker ved MyMuse er at størrelsesutvalget er bredt, de tilbyr undertøy i både små og store størrelser, alt fra A-M-cup. Akkurat det er gull for meg, for jeg sliter skikkelig med å finne BH-er i riktig størrelse. Det er så og si umulig, derfor er jeg sjeleglad for at MyMuse finnes. Her finner du den perfekte gaven til kjæresten eller en venninne!

Rabattkode: «ISABEL25» gir 25% og varer ut 31.desember (*gjelder ordinære varer).

12 kommentarer
    1. Hei Isabel <3 Sikkert feil innlegg å skrive dette i. Men, jeg leste ut boken din idag. Greide virkelig ikke legge den fra meg når jeg hadde begynt, og jeg vil si at dette er den beste boken jeg noen sinne har lest. Så ærlig, personlig, følelsesladet og dyp. Takk for at du skrev denne boken <3 Tror du kan hjelpe mange. Du er flink å forklare følelser. Jeg har alltid heiet på deg, helt siden pardise hotel 2015. Møtte deg en gang for å ta bilde i Rhodos 2015 også, sammen med deg og Pierre. Men, ikke sikkert du husker det. Etter å ha lest boken din, så fikk jeg en enorm respekt for deg. Du har gjennomgått mye, men ikke minst så klarer du å forklare bra. Og akkurat det satte spor i meg. Boken tror jeg vil få de som ikke har det greit hjemme til å kunne klare å sette ord på følelser<3

    2. Det var gøy med et slikt innlegg med tips som ikke bare er nelly, men også masse andre kule butikker som man kanskje glemmer litt av. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til mine småsøsken, har liksom lyst at de skal elske gavene sine!

    3. Fungerer de vippe serumet til komorebi? Kan du forklare litt om det? Har du bilder av dine naturlige vipper? <3 ha en fin uke, du er et forbilde!

    4. Du la ut bilde av en drink på snapchat. Den hadde sånne blå og rosa godteri flasker i. Hvilken plass drakk du den?😍

    5. Hei.
      Du har jo vært med i Paradise to ganger nå, og skal ha et lag i neste sesong. Er det noen deltagere fra dine to sesonger som du ville hatt på laget ditt kommende sesong?

    6. Så på mystoryen din idag og du har så fin brunfarge nå! Tar du mye sol? Eller er det spraytan/selvbruning?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg