UKENS SPØRSMÅL

annonse

KJOLE HER

Hvor ofte er du på innspilling nå?

– Det er et par ganger i uken, typ. Litt forskjellig fra uke til uke.

Er det bra mennesker som har meldt seg på til PH?

– Ja, faktisk! Det er mye interessant å velge mellom, det må jeg si. Nå gjenstår det jo å se hvem som blir valgt ut som deltagere, da! 

Hva ville du jobbet med dersom du ikke skulle blogget?

– Jeg har alltid hatt lyst til å bli barnevernspedagog. Det er mye på grunn av barndommen og oppveksten min, så derfor har jeg alltid higet etter å kunne hjelpe barn i samme situasjon som jeg selv har vært i. Jeg tror dog at det hadde vært veldig tungt og tøft for meg å jobbe innen det, ettersom at det hadde vært såpass “personlig” for meg, om dere skjønner? Jeg vet ikke. Jeg tror at jeg hadde kunnet gjøre en veldig god jobb da, for jeg føler selv at jeg passer veldig til det yrket.

Synes du det er gøy å bli kjent med nye mennesker?

– Ja, virkelig! Jeg synes det er kjempe gøy! Jeg hadde en periode i fjor der jeg var veldig skeptisk til andre mennesker og lysten til å stifte nye bekjentskap var ikke så sterk. Men nå er det all good igjen, noe jeg er glad for. Det er jo kjempe hyggelig å få seg nye venner for eksempel. Jeg må bare lære meg å ikke være så naiv og godtroende bare.

Hva har du gjort med ansiktet ditt? Du ser helt annerledes ut for tiden.

– Å? Jeg har ikke gjort noe annerledes. Kanskje fordi jeg bruker litt mindre sminke om dagen? Haha, jeg aner faktisk ikke.

Hvor er pelsjakken fra som du har på deg på boklanseringen i Trondheim?

– Den finner du her! Husk at du får -25% rabatt på alt på Nelly (gjelder absolutt HELE nettbutikken, også ALLE merker). Klikk her og oppgi rabattkoden «VIP25» i kassen! Ps. den varer ut i dag bare (søndag), frem til klokken 23:59.

Hvor går neste stopp på bokturnéen?

– Tromsø! Det er på torsdag. Jeg skal ha to signeringer, første på Norli Nerstranda. Kl 12.00 og andre på Ark på Jekta Storsenter. Kl 17.00. Jeg gleder meg utrolig mye, det å få reise rundt å treffe dere er det beste jeg har gjort på lenge. Den kjærligheten og gleden jeg får av dere er helt ubeskrivelig. Fy søren så forbanna heldig jeg er!!! <3

Hva er ditt neste prosjekt?

– Ååååhh, noe jeg har drømt om i 2-3 år. Sånn oppriktig, jeg holder på å fly i taket over tanken på at det faktisk skal skje nå. Jeg vet allerede at dere kommer til å ELSKE det (eller, jeg håper og tror i hvert fall det haha)! Det er noe mange av dere har etterspurt og noe jeg har hatt en stor drøm om. Jeg våger ikke å fortelle før jeg har satt alt ordentlig i gang, men jeg har hatt første møte forrige uke og neste møte blir på onsdag der all planleggingen skal tilrettelegges. 

Har du ridd på hest noen gang?

– Ja, en gang. Det var når jeg var 6 år, på klassetur til en bondegård. Da skulle vi ri på hver vår ponny over et beite, og det varte ikke lenge før hesten kasta meg av og jeg endte opp med å faceplante i møkken. Med andre ord: jeg har aldri ridd igjen og kommer aldri til å gjøre det heller. Hester er veldig vakre da, men ikke helt min bestevenn. Haha…

GENSER HER ⎟ JEANS HER

Har du julestemning enda?

– Ja, den begynner å smyge seg inn på litt etter litt, altså! Jeg tror det vil komme seg så fort jeg har fått inn juletre og julepynt her hjemme, noe som skal skje 1. desember. Jeg skal jo ha vlogmas, så jeg venter med det til desember.

Hva skal du gjøre i julen?

– Feire sammen med familien, ha mye familietid og bare slappe av. Og spise MASSE nydelig julemat da, så klart! Det er jo et must. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til jul, for da kan jeg endelig få litt fri. Jeg har det så sjukt hektisk nå og har for så vidt hatt det ganske lenge nå, så det å få litt tid til å slappe av og ikke minst tilbringe tid med familien min er noe jeg ser frem i mot. <3

Hvilke kvaliteter ser du etter i en partner?

– Lojalitet before everything! Ellers er humor viktig. Utseendet betyr mindre og mindre for meg, personlighet og kvaliteter spiller så ekstremt mye større rolle. Du kan være tidenes kjekkeste fyr men ha en elendig personlighet og da blir du en 1/10 på sekundet. En fin personlighet veier så sjukt mye mer opp enn et fint ytre!

Har du fullført 3 år videregående? Har du planer om å studere i framtiden, og da eventuelt hva?

– Jeg har fullført tre år på idrettslinja, ja! Jeg har ingen planer om å studere i fremtiden enn så lenge, men man vet jo aldri. Jeg kan bare ikke se for meg det nå i hvert fall! Etter VGS tok jeg et friår der jeg jobbet, for så å begynne på studier. Jeg holdt ut i knapt et halvt semester på vernepleien før jeg hoppet av. Skole har aldri vært min sterkeste side, dessverre.

Du nevner ungdomskjæresten din i podcasten med Ida. Er han fra Stavanger og har dere noe kontakt idag? Har du møtt han etter du var sammen med P?

– Han er fra Stavanger, ja. Vi har kontakt i dag og har hatt det sporadisk siden det ble slutt egentlig. Ikke like mye når jeg var i et forhold da, naturligvis. Vi møttes sist jeg var i Stavanger faktisk, for rundt en måneds tid siden. Vi er kjempe gode venner, noe jeg er super glad for! Tenk at jeg har klart å bevare et så godt og nært vennskap med begge eksene mine? Det er søren meg imponerende ass!! Haha. <3

_____

Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet også, så skal jeg få svart dere der!

34 kommentarer
    1. Du nevner julemat med familien, spiser familien din også svin? Siden i boken din skrev du at dere er muslimer

    2. Ut ifra det du har skrevet i boken din, lurer jeg på hva familien din tenker om at du blogger osv.? og at du kan legge ut litt lettkledde bilder. Da tenker jeg på faren din, eller onklene dine f.eks. Med tanke på hvilken kultur du vokste opp i. Boken var sykt bra forresten, og trist.

    3. ISABEL ❤️❤️❤️ ER SÅ JÆVLIG STOR FAN AV DEV FYSØREN🖤🖤 HÅPER VIRKELIG OG AV HELE MITT HJERTE AT DU KOMMER TIL FREDRIKSTAD ELLER SARPSBORG😍😍 KAN DU VÆR SÅ SNILL OG VURDERE DET!!! JEG KJENBER UTROLIG MANGE SOM OGSÅ VIL AT DU SKAL KOMME HIT🎉 LOVE U❤️

    4. Er det helt ferdig med å finne deltakere til PH? Eller holder de på å maile og ringe enda?:)

    5. Hei, jeg husker at du en gang skrev på insta at du ikke bruker pels og er imot det. Men så så jeg at du har skrevet at den jakken på bildet var pels, eller er det bare fake?❤️

    6. Anonym: Jeg kunne helt ærlig ikke brydd meg mindre om hva noen andre tenker om bloggen eller bildene mine. Jeg gjør det jeg synes er greit med mitt eget liv og min egen kropp. Takk for at du synes boken er bra! <3 Det gjør meg glad. Stor klem!

    7. Hvordan var det for moren din å skulle feire jul me dere, når det va noe hun selv ikke har vært vant me å gjøre? Har selv familie me utlands bakgrunn der de ikke er vant me å feire jul, men da vi barna så hvordan de andre norske barna hadde det vær desember fikk vi julekalender å juletræ + julegaver! Tenker selfølgeli å overføre denne tradisjonen til mine barn. Men familien min som fortsatt bor i utlande feirer nok ikke jul ( jeg er opprinelig født muslim) – så de feier ramadan

    8. Hei Isabel 😄 kan jeg spørre hvor den svart/ brune pelsjakken du hadde på deg på flyplassen da du skulle på boksigneringen i Bergen? (Den nyeste vloggen din) plis svar 😅❤️

    9. Er det navnet du bruker om ungdomskjæresten ekte eller anonymisert? For jeg gikk i klasse med en i fjor som het noe annet som jeg så et bildet av at dere leide hender osv fra videregående 🙂 velger å ikke nevne navn tilfelle du valgte å anonymisere han, men kan nevne han har asiatisk utseende da. Stemmer det?

    10. Hei Isabell. Jeg leser bloggen din fast hver dag :-).. men en ting jeg lurte på, måtte ikke du flytte Pga leiligheten ble solgt? Bare lurer:-).. klem

    11. Skjønner ikke hvorfor du skal påpeke hvor gode venner du er med eksene dine hver gang de blir nevnt her på bloggen? Er det en slags “trussel” mot evt nye kjæresten til en av eksene dine slik at de skal føle seg truet? Bare spør 🙂

    12. Hei, lurer bare på om du kan linke til selve jeansen du har på på bildet over?☺️ Linken du har lagt ved viser alle jeansene nelly selger😅

    13. Moren din du skriver om i boka, er det hun du har lagt ut bilder av på snapchat og instastory, eller er hun din fostermor? Veldig sterk historie, har ikke kommet meg så langt enda men har felt et par tårer allerede

    14. Hei du, jeg lurer på når du kommer til å fortelle oss hvordan du møtte swae lee i LA? Lurer så mye på det fordi han er jo utrolig kjent

    15. Jeg lurer på om det er forseint å søke til PH? Er man for gammel om man er over 25, og kan man ha type? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg