CYBER MONDAY: NEW IN + 25% RABATT PÅ NELLY

annonse nelly

Jeg stresset litt på black friday, for da hadde jeg det såpass travelt at jeg ikke fikk tid til å shoppe alt jeg ville. Jeg mener, vi alle elsker jo gode rabatter og da vil vi jo benytte oss av dager som black friday. Heldigvis er ikke løpet kjørt, for i dag er det jo Cyber Monday! Det er jo Black Friday all over again, det! Derfor har jeg brukt morgenen til å klikke hjem litt flere julegaver og klær til meg selv. Under her ser dere forresten del to av innkjøpet mitt fra Nelly som jeg gjorde forleden (del en av innkjøpet finner du her). Mye festklær, men det trenger jeg jo nå fremover som det nærmer seg jul, julebord og nyttår. Med rabattkoden under her får dere 25% rabatt på absolutt hele Nelly, i tillegg til at det er timetilbud på nettbutikken for hver time som går. Rabattene varer kun ut dagen i dag, altså frem til klokken 25:59.

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «CYBER25» FOR 25% RABATT PÅ HELE NELLY ⚡️

(gjelder absolutt HELE nettbutikken, også merker som GHD, Adidas, Nike, Malene Birger, Marc Jacobs ++)

SKO HER ⎟ KJOLE HER

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

MARC JACOBS SMYKKE HER

MARC JACOBS RING HER

GENSER HER

_______

HAPPY SHOPPING! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg