20% RABATT PÅ ABSOLUTT ALL SMINKE

Reklame | nelly

20% OFF PÅ ALL SMINKE

Gud, det er ikke ofte det er gode rabatter på sminke synes jeg! Derfor ble jeg ekstra glad når jeg så at Nelly kjører på med 20% rabatt på ALL sminke på hele nettsiden i dag. Tilbudet varer frem til klokken 23:59 i kveld (5. desember). Jeg behøvde å fylle på noen av mine must haves, så det passet meg utmerket. Jeg fikk blant annet også klikket hjem et par julegaver – sminke er alltid gøy å få! Under her viser jeg hva jeg har klikket hjem av sminkeprodukter som jeg ikke klarer meg uten, og som jeg har sverget til i flere år.

⚡️ KLIKK HER FOR Å KOMME TIL TILBUDET ⚡️

CLARINS LIPGLOSS HER ⎟ BRYNSPUDDER FRA ANASTASIA HER ⎟ EYELINER HER

HIGHLIGHTER HER ⎟ BARE MINERALS PUDDER HER ⎟ CONTOUR PALETTE HER 

____

Happy shopping, babes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg