20% RABATT PÅ HELE NELLY + NEW IN

Reklame | nelly

KJOLE PÅ 35% RABATT HER

Hei, babes <3 Håper dere har det bra. I dag er det dag to av karantenen min, og jeg må ærlig si at jeg kjeder meg ihjel allerede. Disse to ukene merker jeg allerede nå kommer til å bli to dyyyre uker… Jeg har nemlig en tendens til å nettshoppe når jeg kjeder meg, jeg. 🙂 🙂 🙂 Haha! Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om det. Derfor kan jeg gledelig meddele at Nelly kjører på med 20% rabatt på heleeeee* nettsiden akkurat nå! De har nemlig Pink Week, som vil si at rabatten vil vare ut uken. I tillegg kommer det ut nye deals hver dag, hvor dagens deal er 35% off på alle kjoler. Under her viser jeg dere hva jeg klikket hjem i dag!

🍦 KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ HELE* NELLY 🍦

35% rabatt på alle kjoler HER!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Det er ikke ofte man får 20% rabatt på Nike og Steve Madden, så da måtte jeg slå til!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Jeg har planer om å ha litt hjemmetrening her i stua, for å få utløp for litt energi. Treningsmatte og nye treningsklær er alltid en god motivasjon. <3

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

Altså, 20% rabatt på alt fra Marc Jacobs???? Ja takk!!!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

15 kommentarer
    1. En ting jeg har lurt på veldig lenge er om du får alt sponsa på klær eller betaler du noe som helst selv for alle disse klærne. Sånn enten de dekker et vist beløp og du resten? Vær så snill og svar på spm, har lurt på d i en evighet

    2. Når du bestiller fra nelly, får du pakken i postkassen da? Med tanke på at man burde begrense å dra på postkontor/butikk i disse dager 🙂 Ha en fin dag!

    3. Hei! Ahh du er så heldig som er komfortabel i heler, jeg har såå lyst å gå ut på byn med høye heler. Ikke bare byen heller, men også lunsj osv. Skulle ønske det var mer normalisert her i Norge med heler for det er skamfint!

    4. Håper du kan være et godt forbilde, og klippe ned de lange neglene eller ta de av… DER er det fryktelig masse bakterier! Takk! <3

    5. Buhuu du har ikke postet noe blogg innlegg, haha. Så btw youtube videoen din. Kokk eller ikke i luv u. Vil gjerne se dine upopulære meninger, leilighet tour, sri lanka vlogs.

    6. Hei jeg lurte på om du betaler toll for klærna du bestiller, lizm er det sånn at man må betale toll for klær ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg