20% RABATT PÅ HELE NELLY + NEW IN

Reklame | nelly

Hei fininger! Jeg gleder meg alltid sånn til å dele Nelly-rabattkoder med dere, for dere blir alltid like glad hver gang. Jeg får ukentlig spørsmål av dere om når det kommer nye rabattkoder. Nå er tiden inne! Og dere? Det er ingen kjedelig rabattkode denne gangen – for nå får dere 20% rabatt på HELE Nelly (eks. blacklist)!!! Koden varer frem til på Valentines, altså 14.02, klokken 10:00.

💕 KLIKK HER & OPPGI RABATTKODEN “FREELOVE20” I KASSEN FOR 20% OFF! 💕

BH HER & TRUSER HER

BIKINITOPP HER & TRUSER HER

HEELS HER

SKO HER

(verdens DIGGESTE å gå i, uten å overdrive!!)

NIKE SNEAKERS HER

ADIDAS SNEAKERS HER

PUMA SNEAKERS HER

RALPH LAUREN BELTE HER

FUKTIGHETSMASKE HER & GULLMASKE HER

(Can’t live without them!!)

VERDENS BESTE HIGHLITGHTER FRA OFRA HER

______

I tillegg måtte jeg benytte meg av rabattkoden selv også, så derfor klikket jeg hjem alt nedenfor her!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟6. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER ⎟ 4. HER ⎟ 5. HER ⎟6. HER


HAPPY SHOPPING, BABES! <3

9 kommentarer
    1. ENDELIG!!!
      Har en dritstor bestilling på gang så dette passet perfekt!! 😀
      Et spørsmål, har en veske i handlekurven til 3800 ish, men får ikke rabatt på den.. Hmm

      Elsker deg forresten! Du stråler for tiden <3

    2. Kjære Isabell.
      Så mange fine klær men jeg har et spørsmål. Du har jo enorme innkjøp av klær, du kan jo knapt få brukt alt sammen. Tenker du ikke på hvordan du fronter f.eks miljø?

    3. Skulle legge Le Spes solbriller i handlekurven og betale, men går ikke igjennom. Så HELE nelly er det da ikke! :/

    4. Fungerer ikke rabattkoden på salgsvarer? Ser du skriver det er rabatt på alt, men når jeg slår den inn får jeg ikke noe avslag selvom selve koden fungerer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg